As previously said, take a look to the very first post. Also, in our Main-section, there are helpful threads regarding stuff like that pinned - they'll help you to find a start in joining the community by obtaining badges (alongside Premium and e*G Trader of course).Quote:
i want to get any badge :D
Can anyone help me ?
mmmmmmmmm can you give me your skype ?Quote:
You can also speak to us here if you have any important questions.
mmmmm i send an add to you in skype accept me :) we will speak in itQuote:
As previously said, take a look to the very first post. Also, in our Main-section, there are helpful threads regarding stuff like that pinned - they'll help you to find a start in joining the community by obtaining badges (alongside Premium and e*G Trader of course).
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
A new advantage for [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] members:
Quote:
- Increased number of recipients for a single private message (10 instead of 5)
Ein neuer Vorteil für [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Mitglieder:
Quote:
- Erhöhung der maximalen Anzahl der Empfänger bei privaten Nachrichten (10 statt 5)
Zwar toll und schön, aber früher als ich noch Premium hatte, hab ich diese Funktion nie benutzt geschweigeden gebraucht^^Quote:
A new advantage for [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] members:
Ein neuer Vorteil für [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Mitglieder:
Du vielleicht nicht, viele andere Nutzer allerdings schon. Es gibt etliche Situationen, in denen besagte Möglichkeit hilft und vor allem Zeit spart (Rundmail an Kunden, Freunde et cetera).Quote:
Zwar toll und schön, aber früher als ich noch Premium hatte, hab ich diese Funktion nie benutzt geschweigeden gebraucht^^
Da nur ehemalige Teammitglieder diesen bekommen können und normale Nutzen "nicht",direkt, sollte er schon dort bleiben.Quote:
Wäre es nicht klüger den "Former Staff"-Rang unter Nutzerränge einzuordnen? Schließlich gibt er keinerlei moderative oder administrative Rechte und macht damit Nutzer die ihn tragen nicht zu Teamlern sondern normalen Nutzern.