DE:
Ich möchte euch nochmals auf Aimless Angel's Beitrag hinweisen, da immer noch viele User einen sehr langen Text als Guardian Bewerbung posten:
Quote:
Originally Posted by Aimless Angel
Deutsch
Ich sehe mich genötigt hier mal wieder einen Kommentar stehen zu lassen. Dies resultiert aus den Bewerbungen die hier in letzter Zeit gepostet werden und länger und länger werden.
Zitat von John Dread aus dem ersten Post:
Ihr bewerbt euch hier um den Guardian Posten und nicht als Mod. Was ist denn an 1-2 Sätzen über euch, nicht zu verstehen? Eure Chancen steigen nicht gerade, wenn ihr es schon nicht hinbekommt den ersten Post samt Anforderungen zu verstehen.
|
Ebenso möchte ich euch ein gutes Beispiel für eine passende Guardian Bewerbung geben. Dazu nutze ich nun einen Post von einem anderen User, der sich als Guardian beworben hatte:
Quote:
|
Originally Posted by Tutku'
Sehr geehrtes elitepvpers Team,
ich bin der Bedirhan, bin 17 Jahre alt, besuche die 10. Klasse eines Gymnasiums und möchte mich hiermit als Guardian für die S4 League Sektion bewerben.
|
EN:
I want to reiterate Aimless Angel's post, because many users still post a long text as there guardian application:
Quote:
|
Originally Posted by Aimless Angel
English
I see myself forced to post a comment again. This is a result of the most recent applications which have been posted here and which seem to be becoming more and more elaborate.
Quote from John Dread in the first post:
You are applying here for the position of guardian and not for moderator. What part of 1-2 sentences about you do you have trouble understanding? Your chances won't increase if you are not even able to read and understand the first post.
|
I also would like to give you a good example, of a suitable Guardian application. I will use for this a post from an user, which applied as a guardian:
Quote:
Originally Posted by Haxor
Hello Elitepvpers.
This is my application for forum - private sro main discussions
Why i wanna be guardian there?
I wanna be guardian there because i love to help people , and also im so active
My age : 16
|