Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Joining e*pvp
You last visited: Today at 18:51

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Forum-Guardian Applications / Forum-Guard Bewerbungen

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 28719
The Black Market: 138/0/0
Received Thanks: 21,296
Staff Forum-Guardian Applications / Forum-Guard Bewerbungen

English

Welcome prospective guardians!

In case you are interested in becoming a guardian, you may post your application in this thread.

Requirements:
  • You must not have any active infractions or warnings.
  • You should be registered for at least 3 months.
  • You should be reporting posts very actively (minimum of ~90 reports over the past month).
  • Your infraction history should be very short or preferably nonexistent (at least for a period of one year before your application).
  • You should be helpful and friendly (we check your recent posts).

Required Information:
  • A short text (1 to 2 sentences!!!) about yourself.
  • The section for which you are applying (can be more than one).
  • A join request for the Guardian group via UserCP.

Additional Remarks:
  • It is essential that you also apply for the Guardian group via UserCP. Applications without a join request cannot be processed.
  • Writing more than the required short text for an application will not increase your chances of being accepted, so please don't waste your time writing an unnecessarily elaborate application.
  • Contacting an administrator about your application via private message will not make you a guardian more quickly.
  • Any feedback by other members (i.e. having them thank you for your application) is unnecessary and will not be taken into account when assessing an applicant - this rank is essentially about reporting rule violations actively and not about having as many people as possible think fondly of you.
  • You will notice that your application has been processed if your join request has either been accepted or denied. If the latter is the case, you may reapply at a later point in time when you are more likely to meet the requirements.

Please note that this thread is for guardian applications only. Posting anything other than an application in this thread will result in a warning and the deletion of your post.

Good Luck!

Deutsch

Willkommen angehende Guardians!

Sofern ihr Interesse habt ein Guardian zu werden, könnt ihr eure Bewerbung in diesem Thema posten.

Anforderungen:
  • Ihr dürft keine aktiven Verwarnungen oder Warnungen haben.
  • Ihr solltet für wenigstens 3 Monate registriert sein.
  • Ihr solltet sehr aktiv Regelverstöße melden (mindestens ~90 Meldungen innerhalb des letzten Monats).
  • Euer Strafregister sollte sehr kurz oder vorzugsweise nicht vorhanden sein (wenigstens für einen Zeitraum von einem Jahr vor eurer Bewerbung).
  • Ihr solltet euch hilfsbereit und freundlich verhalten (wir prüfen eure jüngsten Beiträge).

Erforderliche Informationen:
  • Ein kurzer Text (1 bis 2 Sätze!!!) über euch.
  • Die Sektion, für die ihr euch bewerbt (können mehrere sein).
  • Eine Beitrittsanfrage für die Guardian Gruppe übers Benuterkontrollzentrum.

Zusätzliche Anmerkungen:
  • Es ist wesentlich, dass ihr auch eine Beitrittsanfrage für die Guardian Gruppe übers Benuterkontrollzentrum stellt. Bewerbungen ohne eine Beitrittsanfrage können nicht bearbeitet werden.
  • Das Verfassen einer Bewerbung, welche mehr als den geforderten kurzen Text beinhaltet, erhöht nicht eure Chancen, angenommen zu werden. Verschwendet also bitte nicht eure Zeit mit dem Verfassen einer unnötig ausführlichen Bewerbung.
  • Das Senden von private Nachrichten an einen Administrator wegen eurer Bewerbung führt nicht dazu, dass ihr schneller Guardian werdet.
  • Jedwedes Feedback durch andere Mitglieder (d.h. diese aufzufordern, sich für eure Bewerbung zu bedanken) ist unnötig und wird bei der Einschätzung eines Bewerbers nicht berücksichtigt - es geht bei diesem Rang im Wesentlichen um das aktive Melden von Regelverstößen und nicht darum, dass soviele Leute wie möglich gut auf euch zu sprechen sind.
  • Ihr erkennt ob eure Bewerbung geprüft worden ist, wenn eure Beitrittsanfrage entweder angenommen oder abgelehnt worden ist. Sofern letzteres der Fall ist, dürft ihr euch zu einem späteren Zeitpunkt erneut bewerben, wenn ihr den Anforderungen mit höherer Wahrscheinlichkeit entsprecht.

Bitte beachtet, dass dieses Thema ausschließlich für Guardian Bewerbungen gedacht ist. Das Posten etwas anderem als einer Bewerbung in diesem Thema hat eine Warnung und die Löschung eures Beitrags zur Folge.

Viel Glück!

John Dread is offline  
Thanks
1,452 Users
Old   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 386
Sorry..Edited..I won't be a Guard.

Cyber666 is offline  
Thanks
112 Users
Old   #3

Received Thanks: 3,347
@Cyber666 :
Quote:
-Just a short text (1 or 2 sentences) about you
You don't have to post such application
trane. is offline  
Thanks
83 Users
Old   #4

Ok i edited it a bit.
If you wish you can vote

Cyber666 is offline  
Thanks
69 Users
Old   #5

elite*gold: 13
Received Thanks: 9,126
Nice idea John.
Rikkami is offline  
Thanks
75 Users
Old   #6

Received Thanks: 147
Hallo!
Ich heisse Tobias bin 15 Jahre alt und will mich in der Metin2 Section als Guard bewerben.
Ich will mich als Guard bewerben da ich sehr gerne mit Leuten rede und denen auch Helfe.

Starlight_x3 is offline  
Thanks
54 Users
Old   #7

elite*gold: 13
Received Thanks: 9,126
Sind Guards nicht global?
Rikkami is offline  
Thanks
52 Users
Old   #8

ja ich glaube ja.Sie sind
Cyber666 is offline  
Thanks
42 Users
Old   #9

elite*gold: 20
Received Thanks: 878
Quote:
Originally Posted by Rikkami View Post
Sind Guards nicht global?
Jepp sind sie, Guards haben schließlich keine besonderen Recht sondern nur das Guard-Symbol unter ihrem Namen.
-Chrome- is offline  
Thanks
54 Users
Old   #10

Received Thanks: 156
Smile

Im miss_dex hacker in grand chase .
From philippines .

I want to be a guardian in Grand Chase Section
miss_dex is offline  
Thanks
54 Users
Old   #11

Received Thanks: 106
Im Joel 18 years old im a nice person to help people out and still in the phase to learn some code skills and always wanted to be a guard in a great forum like Elitepvpers
Are u online Everyday?: Yeah im online everyday checking elitepvpers in my free times and checking threads if i can help out people ,

#Edit 5-18-2010
Been offline alot because internet problems and the computer wouldnt work as good as it was before gotta do it with the laptop now i am back getting online at epvp to help and report posts
suboy is offline  
Thanks
17 Users
Old   #12

Received Thanks: 211
Hallo,
Ich bin 15Jahre alt Möchte mich hir für die Metin2 Sektion als Guard bewerben!
Sehr Userfreundlich & Hilfsbereit
Würde gerne ein Guard sein daher ich den Leuten
einfach nur helfen will und jeden Tag mindestens 5Stunden aktiv bin.
Meine ICQ Nummer werde ich euch hir hinterlassen

ICQ Nummer : 492-966-223

Mit Freundlichen grüßen Fabouli...
Fabouli is offline  
Thanks
12 Users
Old   #13

Received Thanks: 232
Hi i am naruto820 and yea i am very active in epvp. I have knowledge on a lot of games and private servers. Especially 2moons/cabal and I do anything to help. I like helping others, and I would like to be a forum guardian.
naruto820 is offline  
Thanks
14 Users
Old   #14

Received Thanks: 400
Hey i am rexes13 and i would like to apply for guard at eo pserver hosting section...
My age:16
My knowledge:I know a lot of things about eo pservers
Hours online:at least 4-6 every day
And i also like to help out new guys in my section...
rexes13 is offline  
Thanks
15 Users
Old   #15

Received Thanks: 1,971
Hallo ich heiße Richard und möchte Guard in der Browsergames Sektion werden.
Ich kenne mich sehr gut mit Browsergames aus und spiele auch Aktiv 3 Browsergames. Ich bin 15 Jahre alt und meine Icq Nummer ist 354089431.
Ich kann täglich ca. 1-3 Stunden Online sein, und Helfe gerne anderen Menschen bei Fragen. Ich spreche auch Englisch (nicht so gut).
MFG rk

Kohlenstoffdioxid is offline  
Thanks
15 Users
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT +2. The time now is 18:51.