xd
Die Clienten die ich euch hier zur verfügung gestellt habe (Siehe Signatur für den Originalthread oder hier im ersten Post) sind nicht "optimized" wie du das nennst, du kannst mit diesen problemlos auf Privat-Server spielen.Quote:
es gibt einen Unterschied zwischen den clients!
die neuen sind "optimized" damit kann man nicht auf pservern spielen, ich denke mal die hier sind noch nicht optimized.... hoffe ich :D
Und danke! Ich suche schon lange nach 'nem deutschen cata client ... also einer der nicht , wie im Blizzard installer gepackt und soweiter wird (optimized)
Aber ka was die da genau machen....
Holligans Downloads wurden entfernt ,er hat einfach meine Links genommen # Nachher kommen nochmal 2 Links für den 3.3.5a & 4.0.6 Client DEQuote:
Englische Clients
Version size uploader Status last exam download 1.12.1 enGB 5.1GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2.4.3 enUS 7.8GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 3.3.5a enUS 16.4GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 3.3.5a enUS 16.7GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 4.0.6a enGB 16.7GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 4.3.4 enGB 22.5GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Deutsche Clients
Version 3.3.5a
Größe Uploader Status letzte Prüfung Download 16.4GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Online 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 16.4GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Offline 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Version 4.0.6a
Größe Uploader Status letzte Prüfung Download 19.4GB [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Online 28.02.2013 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]