Schweizer Laberecke [Only Suisse]

12/03/2012 22:22 Unick#16
Toblerone Ricola! Ricola!
12/03/2012 22:23 Shiinya#17
Quote:
Originally Posted by †Witch† View Post
damisiech no emol, jetzt chlöpfts dän du druckfass! No ei sinnlose Kommentar und du wirsch Reporter.. Heitere Himmel no emol.. Chan mer ned eifach en thread ufmache ohne blödi kommentär z'becho?
Wünsch ich dir viel Spaß bei.

Quote:
Originally Posted by Rуuk View Post
itz längts denn langsam gottsdräckssiech! chasch di grad wider verzieh und dim papi es grüessli usrechte sigsch en tobel!
Blablubb?

Ich glaub ich mach 'nen Thread auf, only für Deutsche. Alle Schweizer die da schreiben werden dann reported! <:
12/03/2012 22:24 Avenger.#18
Quote:
Originally Posted by Unick View Post
Toblerone Ricola! Ricola!
wer hets erfunde ;)?
12/03/2012 22:25 Jason Ulrich#19
Quote:
Originally Posted by iFate View Post
Ich glaub ich mach 'nen Thread auf, only für Deutsche. Alle Schweizer die da schreiben werden dann reported! <:
12/03/2012 22:27 Rуuk#20
Quote:

Blablubb?

12/03/2012 22:28 *!Joker!*#21
Quote:

Blablubb?

Voll easy ich wünschder viel spass bim usefindä wär jetzt schwitzer isch und wär nöd dur das, das mir halt eifach gschieder sind weder ihr chönt mir ebe au hochdütsch schribe nöd so wie ihr wo nödmal schwitzerdütsch schriebe chan obwohls ja anschinend eso ähnlich isch hueregopferdammisiechnonemale...

No ein kommentar vo dir und ich hauder ufdä deckäl!
12/03/2012 22:28 Avenger.#22
Gopf no emol -.- die Hessner münd ächt alles nachemache..
12/03/2012 22:46 Kazaaa#23
#closed