Crysis 1 laggt trotz GTX680!

04/26/2012 18:25 HB_US3R#16
Quote:
Originally Posted by DennoPWNu View Post
Mit einer GTX 680 würde das NIEMALS laggen. Meine GTX 560 ti schafft das sogar LOCKER
Mit Sicherheit nicht mit Texturepatch, immer diese Träumer.
04/26/2012 22:46 BestOfElite#17
Also meine gtx 560ti schafft das auch locker :/
ist gtx 680 nicht die ganz neue da? wenn ja schätze ich mal liegt es noch am Treiber das der ein paar probleme hat. einfach warten und tee trinken bis nen neuen gibt.

Wenns net diese ganz neue da ist dann hab ich auch ka :D
04/26/2012 22:49 EinfachNurWild#18
Below you'll find tips & tricks to help you have a smoother Sandbox experience!

1) Set your [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] to 100% (default).

2) Install [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]. This does not "downgrade" your DirectX in any way.

3) Install [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] and [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Visual C++ 2008 packages. Choose repair if already installed. Install x86 also, even on x64 machine.

4) Install [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] and [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Visual C++ 2010 packages. Choose repair if already installed. Install x86 also, even on x64 machine.

5) Run the Editor/Launcher as an admin. Disable UAC.

6) Add the CryDevLogin and Editor files to [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] for AVG.

7) If any of the Sandbox layout is not working correctly, please try [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].

8) Disable [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] and any custom windows themes/mods.

9) Ensure your system locale (Control Panel -> Clock, Language, and Region -> Region and Language -> Administrative -> Change system locale) is set to English.
04/26/2012 23:07 Yuuka™#19
500 Watt Netzteil ist ziemlich wenig für so ne Karte....
04/27/2012 15:51 .SkyneT.#20
Quote:
Originally Posted by Libya View Post
500 Watt Netzteil ist ziemlich wenig für so ne Karte....
Das hab ich komplett überlesen, daran liegt es ziemlich sicher...
Quote:
Originally Posted by Nvidia.com
Energieverbrauch und Temperatur:

Höchsttemperatur: 98C
Leistungsaufnahme: 195W
Min. erforderliche Systemleistung: 550W
Netzanschlüsse: 6-pin x2
04/27/2012 16:22 B29Korn#21
Das Netzteil dürfte eigentlich ausreichen, die Angaben sind normal immer überdimensioniert.
04/27/2012 18:30 .SkyneT.#22
Quote:
Originally Posted by B29Korn View Post
Das Netzteil dürfte eigentlich ausreichen, die Angaben sind normal immer überdimensioniert.
Nein, sie sind nur für die maximale Last dimensioniert...

Außerdem muss von den 500W noch etwas abziehen, da
die Effizienz nicht 100% ist..
Also nehmen wir mal 90% (so sollte es laut Hersteller sein),
schon bleiben nur mehr 450W (500*0,90).

Obwohl es immer noch etwas komisch ist, das desswegen
Ruckler entstehen... (Abstürze könnte ich mir eher vorstellen,
oder das zur Onboard Grafik gewechselt wird.)