I think there should be separate discord server for the seasonal server, because it might be confusing for new players etc. This will attract a lot more new players^^
Considering you are banned for Real Money trades since over 2 years and still come back to spread lies, we must have left a pretty significant impact on you. :oQuote:
where is the point of join season server to merge to dead server
Ah you are so wrong, the server does not have so much bugs and even if there are bugs, they are fixed.Quote:
I do not recommend this server
why?
common bugs ( why mage still is buggy on sg? LOL )
low player base
corrupted team members
ddos on other servers
edit: einfach abwarten, in 1-2 Jahren wird elspeth hier behaupten, sg wäre der erste server der auf die idee mit den season servers gekommen wäre. ( wie bei allen anderen sachen, offlineshop, events, updates, etc.. einiges mehr. )
Well, Seasonal server will start on 10 December, then later it will be merged to the metin2 sg server. The server will have Achievement system etc.Quote:
Can someone explain me shortly the concept of the server?
I read something about seasonal servers. Is it like it in ARK? where a new server launches every month or so with lower prices and so on and after a time you merge to main server?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
Can someone explain me shortly the concept of the server?
I read something about seasonal servers. Is it like it in ARK? where a new server launches every month or so with lower prices and so on and after a time you merge to main server?
seit wann gibt es in metin noch gk's ?Quote:
Wie sieht es denn mit der Spielerzahl auf dem Main Server aus? gibts PvP und GKs? und ist es ein richtiger Oldschool ohne switchbot etc? Kenne mich in der Szene leider nicht mehr aus
Ignorier Ignia einfach, der bekommt nicht genug Aufmerksamkeit und lügt deswegen seit Monaten hier auf EPvP ohne überhaupt zu wissen wovon er redet, da er seit Jahren nicht mehr eingeloggt war. :oQuote:
Wie sieht es denn mit der Spielerzahl auf dem Main Server aus? gibts PvP und GKs? und ist es ein richtiger Oldschool ohne switchbot etc? Kenne mich in der Szene leider nicht mehr aus