Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft
You last visited: Today at 11:36

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Female Nightelf zu UD Male/Tauren Female

Discussion on Female Nightelf zu UD Male/Tauren Female within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 1
Received Thanks: 0
Female Nightelf zu UD Male/Tauren Female

hiho,

pls mal die combi basteln
Nestaa is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Orc male to Nightelf female
09/14/2009 - World of Warcraft - 1 Replies
Suche oben genannten Swap. Hat da jemand was funktionierendes?
Nightelf(Female) --> Tauren(Male)
04/03/2008 - World of Warcraft - 6 Replies
Hätte dann nochmal ne Anfrage auf nen Modelchange. Selbstmachen geht aufgrund gecracktem windows nicht deswegen würde ich mich freuen wenn das jemand für mich machen könnte. mfg MrFlix
Problem beim Racechange Tauren Female -> NE Female / Hu Female / BE Male
03/05/2008 - World of Warcraft - 3 Replies
Hallo zusammen, habe mich mittels Glitchys Modeling Suite in die Welt des Model Changings begeben und bin dabei auf folgendes Problem gestoßen: Ausgangsmodell war jedesmal Female Tauren, einmal hab ich in Blood Elf Male und einmal in Night Elf Female umgewandelt, und mir auch einen fertigen Modelchange in Human Female heruntergeladen. Bei allen 3en das selbe Problem, dass die Haare der Charakter ein hässliches einfarbiges Grün hatten, jetz würd ich gern wissen wie ich das am elegantesten...
Request UD MALE zu NightElf Female.
10/05/2006 - World of Warcraft - 7 Replies
Hallo ich würde mich freuen wenn mir jemand das Untote male model in eine Nachtelfin macht der undead : http://img167.imageshack.us/img167/9552/undead1cg7 .jpg sieht genauso aus wie mein char... hab nur neu gemacht wegen namen usw... und so sollte er dann aussehen: http://img167.imageshack.us/img167/8542/nachtelf1x q0.jpg



All times are GMT +2. The time now is 11:36.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.