Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft
You last visited: Today at 15:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Gold Farming Guide auf Deutsch?

Discussion on Gold Farming Guide auf Deutsch? within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2006
Posts: 159
Received Thanks: 1
Hallöchen, alles was ich suche ist ein Gold Farming Guide auf Deutsch, der nicht zu kompliziert ist und auch jeder voll nerdy kapiert, würde als gegenleistung jedem der einen guide postet einen Karma + geben.
Emo-Kid is offline  
Old 12/26/2006, 00:26   #2
 
Tairon's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,615
Received Thanks: 263
Was für ein Guild genau? Also mit was möchtest du Gold machen? Normales Farmen, mit nem Beruf oder wie? Und wenn mit normalen Farmen wäre deine Klasse und LvL nicht schlecht zu wissen

MfG
Tairon is offline  
Old 12/27/2006, 03:02   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2006
Posts: 159
Received Thanks: 1
Ich bin Krieger lvl 60 300 Bergnau und 295 Schmiedekusnt, am liebsten würde ich halt durchs mob killen geld machen.

Sprich keine berufsart oder irgend n trick in irgend ner instanz zu zweit oder so derbe ein abzurocken und damit gedl einheimsen, sowas in der art würde ich bevorzugen.
Emo-Kid is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Guide] Dragonica Gold Farming
08/01/2013 - Dragonica - 43 Replies
Hallo E*pvpers , Ich möchte euch ein paar Methoden erklären wie ihr schnell an Gold kommt . Einige sind sicher bekannt aber vllt ist ja auch für den ein oder anderen was neues dabei Resellen Bei resellen geht es darum bestmöglich den Markt in Dragonica auszunutzen. Ihr sucht zB. viel gebrauchte Gegenstände wie Waffenpulver, Seelen , Gada Münzen , Zeichen des Helden uvm. die ihr billig ankauft . Bei der ganzen Sache müsst ihr bedenken das ihr 5% "Verkaufssteuern" habt ! Nutzt auch kleine...
WOW HAND Leveling/WOW Honor Farming/WOW Gear Farming/WOW Gold--->>>TWV SELLER!
03/29/2012 - World of Warcraft Trading - 281 Replies
Greetings elitepvpers community and alll people here, Thanks for your long-term support , we really appreciate that! And we do have done a lot of efforts to improve our service quality in the past , we know what's the most important factor if we wanna keep the service as good as always, that is, to be up-to-date! The following packages are somewhat hot ones, please visit our site for more packages, thanks WOW EU&US HAND Leveling Packages: RAF 1-60 Package Send a Free 1-60
[Guide]Warrior Farming Guide.
06/02/2008 - CO2 Guides & Templates - 11 Replies
Delete This Thread PLEASE!!!!!!!



All times are GMT +2. The time now is 15:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.