Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 04:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Battlenet Account WoW + diablo3

Discussion on Battlenet Account WoW + diablo3 within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 605
Received Thanks: 5
Battlenet Account WoW + diablo3

Ey guys

im selling my wow account ( europe )

Classes :
90 warrior ( 472 Ilvl DPS gear ) server twisting nether Hord
90 Shaman( 480 ilvl DPS Ele gear ) Server auchindoun ally
85 druid server twisting nether hord ( DS Hc geared )
85 priest server auchindoun ally ( DS Hc geared )
86 warlock server auchindoun ally
85 rogue server auchindoun ally ( DS Normal / hc gear )
85 dk server auchindoun ally ( DS normal gear )
85 pally server auchindoun ally ( DS Hc Gear )
monk around lvl 40

If i remember, the warrior has around 9k gold.

The diablo 3 account has a max lvl witch doctor with decent gear, hes in act 3 Inferno. It also has a warrior around lvl 40 if i remember.



decent achievments:
pve raid :
MV normal cleared
catyclysm : Dragon soul / firelands hc cleared

Pvp :
2k 2vs2 achiev
2.2k 3v3 achiev ( highest rating 2387 )
ranked battleground ( 1800 i think )
alot of End Hc Titles ( firelord / savior of azeroth )


Post offers beneath plz.
jensje906 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Verkaufe] Diablo3 BattleNet EU -Account
01/13/2021 - Diablo 3 Trading - 1 Replies
Hay ^^ ich habe mir das spiel zum release gekauft, jedoch habe ich seitdem nichtmehr aktiv gespielt und jetz festgestellt das dieses immernoch hier rumliegt und ich es gerne an euch verkaufen möchte (: Zum Account : - EU Server - 1 Charakter ( Barbar lvl 31 alle Bosse getötet nur Diablo steht noch aus ! ) Ihr erhaltet nach bezahlung alle nötigen Informationen zum änderen des Passworts, Email und Sicherheitsfrage ! Bezahlen könnt ihr am besten mit PSC (:
WTS Wow-Diablo3 Battlenet account! = €
01/18/2013 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
Hi, ich verkaufe meinen 7 Jahre alten Wow account! Ich habe folgende Chars mit nicht wirklich nennenswertem gear: 90er Magier (Feuer/Frost) Gnom - Juwe 600/Schneider 600 Fliegen 150% 88er Hexenmeister (Dämon./Destro) Mensch - Fliegen 280% 86er Krieger (Tank/Waffen) Mensch - Bergbau (Pandaria) Fliegen 150% 86er Paladin (Tank/Heal) Zwerg - Inschrifter/Kräuterkunde Fliegen 150%
[WTS] BattleNet Account WoW+Diablo3
12/17/2012 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Haiho! Möchte hiermit meinen battleNet Account verkaufen! Darauf sind: Diablo 3: Alle Akte auf Inferno freigeschaltet Außer WD alle Klassen auf Stufe 60. Kein nennenwertes Equip. Jedoch perfekt für den Start in die Welt von D3! WoW:
Verkaufe Battlenet Account mit WoW und Diablo3 für psc
07/15/2012 - Trading - 0 Replies
Hiermit verkaufe ich meinen WoW Account und Diablo3 Account mit folgenden Chars. Krieger:85 Gegenstandsstufe angelegt (399) http://eu.battle.net/wow/de/character/wrathbringe r/Lyxilol/simple Druide:85 Gegenstandsstufe angelegt (401) http://eu.battle.net/wow/de/character/blutkessel/ Lyxi/simple Jäger:85 Gegenstandsstufe angelegt (385) http://eu.battle.net/wow/de/character/blutkessel/ H%C3%BBntar/simple
Diablo3 Battlenet Account
07/11/2012 - Diablo 3 Trading - 2 Replies
Ich verkaufe einen Diablo3 Battlenet Account. Auf dem Account befindet sich ein level 11 oder 12 Hexendocktor. Ich verkaufe ihn für eine 25Euro Paysafecard. Skype:itzimp4ct



All times are GMT +2. The time now is 04:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.