Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > Web Development
You last visited: Today at 18:32

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Service] Homepage erstellen - All What You Need !

Discussion on [Service] Homepage erstellen - All What You Need ! within the Web Development forum part of the Coders Den category.

Reply
 
Old 01/22/2012, 01:02   #16
 
Riight.'s Avatar
 
elite*gold: 51
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,164
Received Thanks: 424
Naja schreib doch mal auf was du genau machst.
Riight. is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
~Service~ Homepage erstellen ~Selbst Gecoded~
01/11/2012 - Trading - 7 Replies
http://img441.imageshack.us/img441/8815/bannersn.p ng Hey elitePVPers Community! Busted.™ und Ich wollen euch hier unseren Homepage Service präsentieren. http://img841.imageshack.us/img841/4046/01beruns. png Wir beide kennen uns schon seit längerer Zeit und da mein Kumpel Busted.™ nun auch der E*PvP Community beigetreten ist, habe wir uns gedacht unseren eigenen Homepage Service zu erstellen.
~Service: Homepage erstellen~
01/03/2012 - Trading - 12 Replies
Guten Tag Hier kannst du dir eine Homepage erstellen lassen. Das kostet dich nur sehr wenig und du musst kaum etwas tun! Erstellt werden kann die HP mit Joomla und Devilz Clanportal, da ich bei denen die meiste Ehrfahrung habe. Sie wird auf einem Freehoster gehostet, dadurch entstehen keine weitere kosten für euch. Die Homepage wird euren Wünschen nach gestaltet, sodass sie euch letztenendes gefällt! Ablauf: Ihr meldet euch bei mir per ICQ, Skype oder per PN. Dann besprechen wir...
[Service]Let me construct your homepage / Lass mich deine Homepage erstellen
06/16/2011 - elite*gold Trading - 23 Replies
English: Hello Com! I´m now ready with my schooling and have till oktober much time (Then begins my civilian service). I thought i can help those people to construct their homepage who can´t do it by them self. When you´re interested in my previous "projects" look here: LTSP-Server Adressverwaltung Dollart Fahrschule



All times are GMT +2. The time now is 18:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.