Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 13:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Uncharted 3: Details zum Patch 1.09

Discussion on Uncharted 3: Details zum Patch 1.09 within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 1266
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,019
Received Thanks: 247
Uncharted 3: Details zum Patch 1.09

Naughty Dog hat die Patches 1.08 und 1.09 für “Uncharted 3: Drake’s Deception” fertig gestellt und wird den kumulativen Patch auf Version 1.09 am Montag den 9. April veröffentlichen. Naughty Dogs Lead Multiplayer Designer Robert Cogburn und QA Manager Andrew Odella verraten in den Videos, welche Änderungen vorgenommen wurden.

Wie bereits angekündigt, werden nach der Installation des Patches alle zuvor gespeicherten Cinema-Dateien nicht mehr funktionieren bzw. werden gelöscht. Ihr solltet die Files also sichern, wenn ihr sie nicht verlieren wollt.

Neben einigen Gameplay-Anpassungen wird auch das Waffenbalancing etwas verändert. So hat beispielsweise die G-MAL nur noch die halbe Power und das Streufeld der AK wird um 10 Prozent reduziert. Weitere Veränderungen erfahrt ihr in den Videos


!
Supredry is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
CoD- Black OPS- Details zum neuen Patch
12/05/2010 - User Submitted News - 0 Replies
Die Entwickler von Treyarch arbeiten zurzeit an einem neuen Patch für den Ego-Shooter Call of Duty: Black Ops. Obwohl bereits zwei Updates erschienen sind, enthält der Verkaufserfolg immer noch reichlich Fehler. So sorgte der letzte Patch bei manchen Spielern für unregelmäßige Abstürze, die den Spielspaß doch merklich einschränkten. http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsg p/bdb/2189981/300x.jpg Der Community-Manager Josh Olin hat im offiziellen Forum von Call of Duty: Black Ops...
new patch details
10/26/2010 - CrossFire - 3 Replies
z8games.com
Aion Announces Patch 1.9 Details
03/04/2010 - Gaming News - EN - 1 Replies
As mentioned earlier this week in a little game of hide and seek info, Aion has announced more details in regards to the upcoming 1.9 patch. The news is good for most players! Along with fixes and updates, more quests will be added including dozens of daily quests, increase in experience gain, soul healing, soul binding, and transportation cost reductions, and new skills for every class.
New Patch Details
01/25/2010 - Conquer Online 2 - 40 Replies
So I downloaded the patch and I was looking through some of the files and this is what conclusion I've came too. Adding: Revive where you die Adding: 2 Confirmations 1:Marriage Confirmation 2: Exit Adding: 2 more Item slots for Pot thingy/Dress Adding: New NPC for Item Mall (buy ingame items for real money) Adding: Curse 2nd RB Skill Adding: Second Rb Flags (Exp/curse/Bless) Adding: tqprogram.dll Adding: New Map? (New Files in map\scene)
[SUCHE] den Testrealm Patch Details look in plz
07/10/2008 - World of Warcraft - 2 Replies
Hi wie schon im Titel beschrieben brauche ich einen bestimmten testrealm patch für den Aktuellen Testserver um darauf zu zocken, aber wenn ich mich dort einlogge steht Update wird heruntergladen und dann Patch ausführen und der Blizzard downloader startet aber er downloadet einfach nichts, nach einer Zeit kommt die Meldung: Der Tracker antwortet nicht. Was glaube ich soviel heißt wie "Server nicht erreichbar" oder whatever, deswegen frage ich hier nach um jemand des Patch...



All times are GMT +2. The time now is 13:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.