Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 18:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[OVH Hosting] Service

Discussion on [OVH Hosting] Service within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 13
Join Date: May 2013
Posts: 438
Received Thanks: 576
[OVH Hosting] Service

Hey. Ich biete hier einen OVH Hosting Service an, was ich bieten kann?

3x OVH Hyper-V Server 256GB Ram () (Ihr könnt einen vServer Slot erhalten)

8x OVH Rootserver - Werte bei PN, da verschieden.

Server werden immer erneuert. Was wir nicht akzeptieren bei den Server:
- Jegliche art von Layer4+7 angriffe(DDoS)
- Betrug/Phising
- Mining
- RATs
- Stealer
- Botnets
- ..

Bei Illegalen aktivitäten werden wir jegliche logs durchgeben, sowie melden.
Interesse? Sagt bescheid, was für werte ihr benötigt und ich geb euch den Preis Mtl. durch!

LG. Tefa
PhoEtia is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Bot Hosting Service
04/01/2014 - Trading - 0 Replies
Ich biete euch eine möglichkeit euren Bot auf meinem Server zu hosten (Windows). Alles weitere wie Preis, usw. wird dann per PM besprochen. Also bei Interesse schreibt mir einfach eine PM!
[Service] Bot Hosting!
02/23/2013 - elite*gold Trading - 8 Replies
Guten Abend, ich biete euch hier meinen Bot Hosting Service an. Und zwar habe ich einen 32 GB Windows Root und lasse eure Bots etc. drauf laufen gegen Elite*Gold. Macht mir Elite*Gold Angebote und die Laufzeit Gruß.
Hosting Service
01/10/2013 - Trading - 3 Replies
ich habe aktuell einen freien Root da und würde den gerne jetzt weiter sinnvoll nutzen. Wer interesse an Gameservern (MC-Cs) oder anderen Servern hat (Serverfiles vorhanden ) kann sich bei mir melden. Als Zahlungsmethode biete ich Paypal an wobei die ersten 3 Tage frei sind es gibt keine Vertragslaufzeit
Which hosting service do you use?
02/10/2011 - Shaiya Private Server - 2 Replies
Just trying to decide which hosting service to go with for a VPS, any recommendations?
Hosting Service :D
08/09/2009 - EO PServer Hosting - 13 Replies
Hey all i know that a lot of persones are looking for a good host to host there private server on there are a few hosts that do it , but they arent always good or to expensive for what you like let me say the difference betwean them , it explains a lot like you know , you need 1GB ram for the server to run normal with no problems



All times are GMT +2. The time now is 18:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.