Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 11:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Selling Beats GENRE : HIP/HOP , TECHNO,HOUSE , Tech/House,Progressive House,Electro H

Discussion on Selling Beats GENRE : HIP/HOP , TECHNO,HOUSE , Tech/House,Progressive House,Electro H within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2014
Posts: 307
Received Thanks: 6
Smile Selling Beats GENRE : HIP/HOP , TECHNO,HOUSE , Tech/House,Progressive House,Electro H

Im oldschool beatmaker in Ableton/FL/Logich
Price per beats :
Hip/Hop : 10e psc
Techno : 10e psc
House : 15 e psc
Deep Techno : 20e psc
Progressive House : 15e psc
Electro House : 10e psc
Trap : 15 e psc
HARDCORE : 5e psc
Classic : 30 e psc
Folk : 40 e psc
I create all beats with my copyright no one is sampled or whatever
if u need sampling : 10e psc
Mastering : 30 e
When i create beats u recive beats and licence of my copyright on you
GOD_Himself1 is offline  
Reply

Tags
beats audio


Similar Threads Similar Threads
Big Room, Electro, Progressive, Tech House DJ
04/02/2014 - Music - 0 Replies
hallo an alle, wollte euch mal einen kumpel vorstellen. Er produziert unter anderem Big Room, Electro, Progressive, Tech House. (EDM halt) Er ist seit Januar 2012 dabei und hat auch schon einige Auftritte hinter sich (z.B. Vorgruppe von Borgore) Lange Rede kurzer Sinn, hier der link zu seinem Soundcloud-profil: https://soundcloud.com/faxtrememusic Wem seine Musik gefällt oder wem einfach langweilig ist der kann ihm auch gerne beim Electric Love Festival -contest unterstützen. Dazu müsst...
Suche alles mögliche NEUE Techno / Electro / House zeug.
03/17/2014 - Music - 5 Replies
Jo , ich suche die neusten lieder was Techno angeht, Electro, und House. Währe nett wenn ihr mir helfen könnt ;)
Tech House / Deep House / Minimal
02/05/2014 - Music - 3 Replies
Jau hi, mir ist aufgefallen, dass es hier überhaupt keinen anständigen Thread für die drei im Titel genannten Musikrichtungen gibt. Obs nun daran liegt, dass sie generell nicht so bekannt sind, oder einfach die meisten User damit nichts anfangen können, sei mal dahin gestellt. Ich für meinen Teil bin seit ca. 3 Jahren leidenschaftlicher Hörer dieser drei Genre und würde mich hier gerne mit Gleichgesinnten austauschen oder die Musik den Leuten nahe bringen, die sie bisher nicht kannten. ...
Was ist der Unterschied zwischen Techno/House/Electro?
04/13/2013 - Music - 6 Replies
Frage steht oben.



All times are GMT +2. The time now is 11:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.