Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 03:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



NEED SKILLED ENGLISH MAN

Discussion on NEED SKILLED ENGLISH MAN within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
Dwarf.'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 2,123
Received Thanks: 1,181
NEED SKILLED ENGLISH MAN

hello e*pvp community,

I need someone who is very skilled in English language, so please contact me via skype: elite.pvp.expert or PM

I need someone to find and fix some mistakes in my texts, so please contact me.
Dwarf. is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] 2-3 Skilled Coder
11/21/2012 - Coders Trading - 5 Replies
Hey ich suche 2-3 Coder die mit mir arbeiten wollen Besitze ein gut besuchtes GameHacking Forum und darüber werden auch Privat Hacks verkauft zu uns - Board ist SEO (Search Engine Optimisation) optimiert (VBSEO, Top10 Google mit verschiedenen Keywords, Sehr viele PR1-5 Backlinks,Genutzt wird vBulletin 4.2) - Bisher haben wir ein 1 Coder der gerade an einem CoD4 Hack arbeitet (TZAC ESL Proof mit Silent Aim) - Traffic, Users, Mods etc alles da
WTB high skilled Alfar or trade for an high skilled Mirdain
05/07/2010 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Hey Leute Ich möchte gerne einen Alfar spielen und würde deshalb einen kaufen oder gerne auch gegen meinen Mirdain tauschen. Skills müssten natürlich gleich oder höher sein ;) Bei Tausch oder Verkauf bitte melden per PM grüsse
LF skilled people .... rly!
05/05/2008 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 8 Replies
Suche 1-2 Personen die den Meister ein bissln zu Hand gehen wollen ;) Und bock haben sich was dazu zu verdienen Was wir tun werden Mein Post der schon so ziemlich Public geworden ist ._. om6 http://www.elitepvpers.com/forum/wow-scams/101502- jede-gildenbank-pl-dern-10-20k-gold-am-tag.html Ich werde nur Vertrauenswürdige Member ausm Forum mitnehmen



All times are GMT +2. The time now is 03:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.