Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Silkroad Online Trading
You last visited: Today at 02:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S]Gold auf Ares [B]Walliecard

Discussion on [S]Gold auf Ares [B]Walliecard within the Silkroad Online Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 15
Join Date: Aug 2010
Posts: 816
Received Thanks: 326
[S]Gold auf Ares [B]Walliecard

Hey,
ich suche Gold auf Ares zu bieten habe ich 6,90€ Walliecard.

Angebot hier rein
MrDartZ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[VIP]Dxt WallieCard
09/14/2010 - CrossFire - 2 Replies
hey leute habe mir den viphack gekauft mit walliecard kann aber die vip seite nicht aufrufen muss Dxt-Firstlady erst meinen vip freischalten!??
[S]WallieCard 5€/Gebe E*Gold
07/27/2010 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hi, ich suche eine Walliecard mit 2€ Rest ich gebe 100 Elitegold. Schreibt mir hierrein ob ihr eine habt! Ich möchte erst die Walliecard haben und dann sende ich das EliteGold!(Da auf der Wallie ja nix drauf sein könnte ;) ) Ich hoffe meine TBM richt aus um mir zu vertrauen. Bei trusted Membern würde ich auch erst das EliteGold senden
[VK] 4.11€ WallieCard gg. e*gold
07/21/2010 - elite*gold Trading - 5 Replies
Habe noch eine 4.11€ euro schwere Wallie Card (reste) und würde die gerne gegen e*gold verkaufen :)
WTS 98 Bower on Ares for Helios Gold
05/17/2010 - Silkroad Online Trading - 10 Replies
Set: Yfrog Album Skills : http://yfrog.com/61sro2010051519253746jx char has 3 Avatar Dresses 2x 1 Day Skill Ticket .. Attack Pet Good set + skills
[S]Sro Char auf Ares [B]e*Gold / Verkaufe auch e*Gold
03/29/2010 - elite*gold Trading - 1 Replies
Wie schon beschrieben suche ich einen Silkroad Online Char auf Server Ares. Min. Level sollte 70 sein. Ich zahle gutes e*Gold dafür. Ich verkaufe zudem e*Gold 1:1. D.H.: 10€ PSC = 260 eg.



All times are GMT +2. The time now is 02:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.