Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Recrute un Webmaster

Discussion on Recrute un Webmaster within the Shaiya PServer Development forum part of the Shaiya Private Server category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2015
Posts: 6
Received Thanks: 1
Recrute un Webmaster

Bonjour Bonsoir Elitepvpers,

Je me présente je suis [DEV]Curly, je viens de finir mon serveur Shaiya épisode 6.3 avec Pets & Costumes, comme vous l'aurez vue dans le Titre, Mon équipe nous somme ŕ la recherche d'un Webmaster qui serras géré, notre site Web, Image, News, etc... Nous recherchons quelqu'un de compétent et de professionnelle, si vous pensez avoir le profil pour se post vous pouvez m'ajouté sur skype: "dextershaiya"
[DEV]Curly is offline  
Reply

Tags
shaiya ep 6.3


Similar Threads Similar Threads
recrute dev
05/14/2013 - Rappelz Private Server - 2 Replies
Bonjour recrute dev pour serveur privé merci de postulé sur le forum de -removed-
my clan recrute !!!!!!!!!!!!!!! NS
12/04/2011 - Facebook - 1 Replies
join 64878
PPWTF auf der suche // Recrute
09/11/2011 - Alliance of Valiant Arms - 3 Replies
hey hooow :D PPWTF sucht clanMember!! ;) was können wir euch bieten? welches lvl muss ich haben ? lvl ist mir prinzipiel egal da... naja solange spaß is ja alles egal xDDD nen Ts3Server + Musik Bot wo nur Party musik abgespielt wird. ( Musik kann auf wunsch hinzugefügt werden ) spaß. und ein paar tipps :D ( Anfänger auch erwünscht )



All times are GMT +2. The time now is 00:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.