Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Shaiya > Shaiya Private Server
You last visited: Today at 16:00

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[AJUDA] Hamachi Preciso

Discussion on [AJUDA] Hamachi Preciso within the Shaiya Private Server forum part of the Shaiya category.

Reply
 
Old   #1
 
jaynnn's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Unhappy [AJUDA] Hamachi Preciso

Ola a Todos... Mi chamo jeniffer sou brasileira... então, mas eu estou aqui para pede um TUTORIAL para coloca o server de shaiya on com ( Hamachi )

"Eu estou sabendo que o hamachi não é seguro, mais eu quero só para joga com uns amigos e amigas! minhas samos 5."

Mas eu não sei como fazer, eu já procurei pagina do fórum elitepvpers! e não existe um tutorial.
nem ninguem que esteja explicando um pouco!

Eu ficaria muito grata a quem mi ajudasse só é isso que falta para mi =\ Por favor
jaynnn is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
ajuda com IDM pls
10/25/2011 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 3 Replies
when I see one uses the error Not Autorized WHAT to do?
Preciso de um [DEV] brasileiro
09/22/2011 - Dekaron Private Server - 6 Replies
ola !!! tenho um projeto de criar um servidor private pra brasileiro, pois nao temos em nosso país um que preste!!! pra isso preciso de um bom Desenvolvedor para sociedade!!! preciso de um bom client... Trabalho com empresa de Host, tenho um link muito bom pra hospedagem... caso haja interesse , responda o topico ou mande pm com seu contato!!! obrigado!!!:mofo:
HELP - AJUDA
09/15/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Can someone explain to me how can i use this hack .. http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-hacks-bot s-cheats-exploits-macros/1375414-release-m-fish.ht ml I play Metin2 Brazil, if someone know Portuguese or Spanish would be better.. :mofo: :mofo:
PRECISO DE ALGUM HARCK PARA O 9D DA ACCLAIN NO SEVER ASURA PK!!!!
11/23/2009 - 9Dragons - 0 Replies
if someone can stay put:)



All times are GMT +2. The time now is 16:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.