Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Seafight
You last visited: Today at 11:11

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Designer Frech + Calafate nv5 = R$5,00

Discussion on Designer Frech + Calafate nv5 = R$5,00 within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Reply
 
Old 05/05/2014, 19:31   #31
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2014
Posts: 1
Received Thanks: 0
send me pm pleaseee
leonardomso is offline  
Old 05/05/2014, 20:31   #32
 
kingston160's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2013
Posts: 247
Received Thanks: 31
What the ****? Close this spam thread...
kingston160 is offline  
Old 05/05/2014, 20:44   #33
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 51
Received Thanks: 3
+1
leptichat is offline  
Old 05/05/2014, 20:48   #34
 
jesse_pinkman's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2014
Posts: 339
Received Thanks: 485
Stop spam! Dont exist this link!
#closerequest
jesse_pinkman is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Suggestion] Frech ID verification
02/13/2013 - Suggestions & Feedback - 0 Replies
Hi, I have see it : And for french I can help you, I have a tool to get full name and post adresse with only a french phone number, and I know all french banks, In France for verify a account automatically you can create a token and do a levy or transfert on a account with this token in comment.
Frech mit nem GM geredet^^
05/22/2010 - Metin2 - 16 Replies
Soo, schonwieder ne weile her als ich das lketzte mal 'n thread gemacht hab^^ Also, da mein Pserver4ever ding nich hingehaun hat, da jeder Pserver down geht, oder lääääggt, hab ich beschlossen, wieder Metin2DE zu spielen^^ Da gehen mir aber immer die Chinafarmer aufn Sack, daher hab ich ma beschlossen 'n GM herwarpen zu lassen, der sie dann mal alle disconnectet^^ Unten seh ich auf server 22 (Weshna) is GM Bithia on (maan, is der name gay) C.a. so lief das gespräch: KaitoDark: "yo, komm...
Schon Frech sowas....Bot ingame verkaufen...
03/10/2010 - Guild Wars - 15 Replies
Abend Community! Letztens ist mir was ganz freches passiert. Ich habe mit meinem weit Acc, eine Pve gilde gesucht, hab auch eine gefunden mit 57 aktiven Member und ts..... Wollte dann mit meiner Ele in eotn durchspielen, und hab um Hilfe gefragt, einige wollten wir helfen und haben mich gebittet aufm Ts zu kommen. Aufm ts waren so ca. 13 Leute. Und plötzlich redet einer iregendwas "hey .... den Bot den du mir geschickt hast, geht nicht, wie muss ich das machen usw" Hab den den jenigen...



All times are GMT +2. The time now is 11:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.