Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > S4 League Trading
You last visited: Today at 23:21

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



S5 Account inklv. Prem zeug.

Discussion on S5 Account inklv. Prem zeug. within the S4 League Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 7
Received Thanks: 0
S5 Account inklv. Prem zeug.

Verkaufe hier mein Level 64er Pro Account mit interessanten S5.^^

Zahlungsmöglichkeit erfolgt durch PSC^^

AlbaKingzz is offline  
Old 01/24/2015, 15:41   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 23
Received Thanks: 1
Sell account S4 lvl
20 set:
Male: Orient boy, Blacke`s, Backstreet Boy, Guardian, Underway, Hanter Darten`s, Kung Fu Fighter, Water Sports, Pirate Costume(M), Clock Rabbit Boy, Dark Assasin, Special Waiter,
Female: Cheerleader, Pirate Costume(F), Lovely Cook, Sexy Summer Bikini, Hunter Damia`s, Wicked Joker, Smart Alice one-piece, Chipao Girl.
36 lvl combi. (20+2=22 set)
Os weapon fp: Demon`s Fist, Flame Katana, Lucifer, Tachyon Iron Boots, Taichi Twin Blade, Crash Storm Bat, Gate Breaker, Death Scythe of Skeleton(exo), ****** Spy Dagger, Assasin Spy Dagger, Crow Counter Sword.
Aw weapon fp: Submachine Gun, Classic Burst Shotgut, AYA! Rifle, SnowDrop Dual Magnum, Luteous Revolver, Umbrella Light Machine Gun, Rail Gun, Signal Railgun, Antique Sharp Shooter, Magic Cubem.
Aw craft: Turret MK2+8, MK2 Rescue Gun.
Skill: Anchoring, surfingboard anchoring, Ice Block, Winfgs of Death, HP mastery(3)
Pets: Space Rabbit, Marko Parrot, Capricornus Pet, Ddolph(+6), Little Rudolph(+6), Kid Rudolph(+6), DJ Santa(+6), Stormbat Rabbit(fp)

Skype: Teisintai.
Vk:

Sell details in a private message on Skype!!!
SorrowTei is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] WoW Account, inklv. Diablo3 u. WoD;
01/21/2015 - World of Warcraft Trading - 5 Replies
Hallo! Da ich seit rund 1-2 Wochen (meine Raidgilde hat sich aufgelöst) kein WoW mehr spiele, sondern nur noch CS:GO, habe ich mich nun entschieden meinen WoW Account zu verkaufen! Bei Verkauf erhaltet ihr battle.net Zugangsdaten, Geheime Frage+Antwort und alle anderen benötigten Daten. Der battle.net Account beinhaltet zudem Diablo 3, mit meines Wissens gut bis sehr gut equipten Chars, natürlich alle auf 70. Nun zu meinem WoW Account, auf dem Account sind: 1x Lvl 100 Mage - 640...
[Selling] Warrock Lv 12 -23 tage Prem,viel zeug + Combat Arms Acc
04/27/2014 - WarRock Trading - 3 Replies
Moin Epvp ! Da ich kein bock mehr auf F2P Games hab verkauf ich meinen Account jetzt, auf dem gleichzeitig ein Combat Arms Acc vorhanden ist. http://www.elitepvpers.com/forum/combat-arms-trad ing/3115692-s-1-lt1-4-perms-billig.html Der Acc ist erst Level 12
[Biete] LvL 12 AK47 Retail, Gold-Prem etc. [Suche] PaySafeCard, G1 zeug
03/07/2012 - WarRock Trading - 0 Replies
WarRock Stats Goldpremium: 22 Days Dinar: ca. 85.000 G1-Credits: 319 ..den rest sieht ihr bei WR-Stats !! Sofortkauf: 15€
[S]WR Zeug ( Prem, G1...)[B]E*Gold
05/28/2011 - WarRock Trading - 20 Replies
Hallo liebe trader, mir stehen 167 E*Gold zur Verfügung! Angebote nur hier im Thread stellen, danke.
[S] Signatur inklv. Avatar
11/12/2010 - Artist Trading - 4 Replies
Huhu Ihr lieben, da ich leider nicht wusste, wo man am besten nach Sigis sowie Avas suchen sollte, poste ich es im Trading,-Bereich. Gesucht wird ein Profi, der mir bitte eine Signatur sowie ein Avatar machen könnte. Eine Sigi + Ava aus diesem Bild pls : http://wallpaperswide.com/thumbs/cod_black_ops-t2. jpg Name + ... Alles per PN



All times are GMT +2. The time now is 23:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.