Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Ragnarok Online > Ragnarok Online PServer Hosting
You last visited: Today at 15:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



rAegis - InterServer Fehlermeldungen

Discussion on rAegis - InterServer Fehlermeldungen within the Ragnarok Online PServer Hosting forum part of the Ragnarok Online category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2005
Posts: 87
Received Thanks: 0
Wie schon im Topic kurz und knapp beschrieben benutze ich rAegis von der Seite und dessen Guide/FAQ. Leider habe ich aber beim InterServer ein Problem. Undzwar das er mir diese 3 Fehlermeldungen anzeigt. Bin zwar nicht ein Newb in Sachen MySQL Server aber hab dafür leider von meiner Seite keine Lösung des Problems parat.

Fehler 1:

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][DBNETLIB]SQL Server existiert nicht oder Zugriff verweigert.

Fehler 2:

DBServer connect error:Script, B:Script, UID:script

Fehler 3:

DBServer Init Error:Script, B:Script, UID:script


Würde mich also über konstruktive und ggf. lösende Hilfestellungen freuen. Danke im Vorraus.

P.S. auch wenn die erste Fehlermeldung sagt das der Server nicht existiert, tut er es. Und er leuft einwanfrei und ist auch aktiviert.
Kazza2003 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
InterServer Meeting Area?
03/23/2011 - CO2 Private Server - 59 Replies
Did this a while ago, but never got around to actually using it, although I did implement the functionality on QO (i wanted to be able to easily communicate between our main and test server). Basically servers themselves communicate with each other (limited to spawn/jump/walk/run/chat) packets on a single map (agreed upon by all servers involved). And then rebroadcast those packets to all connected clients on that map, effectively giving a "meeting" area for interserver chat. There are some...
Hamachi Pserver Problem Fehlermeldungen über Fehlermeldungen
02/28/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo Leute, Habe mir gestern einen Hamachi Pserver erstellt und alles ist prima gelaufen. Leider bin ich gestern nicht fertig geworden. Habe also heute meinen Server starten wollen, doch als ich die .exe dateien aus den Instant Server Files rauskopiert und in einen ungepatchet metin 07/08 (habe beides ausprobiert) habe, kam folgende Fehlermeldung: LoadLocaleError(locale/hongkong/locale_game.txt) Habe mir daraufhin die China.exe besorgt und ich konnte das Spiel starten. Als ich mich jedoch...
Making an interserver GW
06/29/2007 - Conquer Online 2 - 7 Replies
.
interserver db transfer change
05/27/2006 - Conquer Online 2 - 2 Replies
what a bunch of lazy bastards. I have never once seen a GM on my server in about 9-10 months of playing.



All times are GMT +2. The time now is 15:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.