Not a member yet? Register for your free account!

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Off Topic
You last visited: Today at 19:21

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Stimmen Verzerrer?

This is a discussion on Stimmen Verzerrer? within the Off Topic forum part of the Off-Topics category; Originally posted by Marie @Feb 27 2006, 01:30 AV Voice Changer is ziemlich toll gemacht, vorallem kann man auch gesprochene ...

Reply

Thread Tools
Old   #11

Received Thanks: 265
Quote:
Originally posted by Marie@Feb 27 2006, 01:30
AV Voice Changer is ziemlich toll gemacht, vorallem kann man auch gesprochene Texte von Menschen reinladen und das Tool wird sie dann imitieren. Die funktion geht auch super gut. Gibt natürlich auch andere wichtige funktionen für fienseinstellungen.
das man leute imitieren kann is mir neu bei dem prog O_o

xaladin is offline  
Old   #12

Received Thanks: 100
Doch, es sind auch Samples dabei mit Jennifer Lopez, ist ganz nett gemacht.
Maybe It's Maybelline is offline  
Old   #13

Received Thanks: 3
Huh? Irgendwie schein ich die übersehen zu haben... wo soll das sein? °-°"

Im menue oben "male voice to..." ist ja recht wenig.
Unten bei Filter ist noch jede menge kram, aber Personenstimmen hab ich da auch keine gefunden.

Wäre nett wenn du uns aufklären könntest wo diese dubiose Funktion versteckt ist bzw wie man sie benutzt O_o
KalZen is offline  
Old   #14

Received Thanks: 100
Quote:

Sometimes you wish to talk in your idol?s voice. Your dream will come true with this voice changer software. AV Voice Changer Software provides some voices of famous persons like Paul McCartney, Britney Spears, Jennifer Lopez, etc. Thanks to these samples, you can record your voice then compare it with the target voice. More interesting, to imitate some certain person?s voice, you can record his or her voice then compare your own voice with it. AV Voice Changer Software can tell you how much your voice is similar to a target voice. Everything is easy with this digital voice maker?s Recorder and Comparator module

Maybe It's Maybelline is offline  
Old   #15

Received Thanks: 265
Quote:
Originally posted by Marie@Feb 28 2006, 13:43
Quote:

Sometimes you wish to talk in your idol?s voice. Your dream will come true with this voice changer software. AV Voice Changer Software provides some voices of famous persons like Paul McCartney, Britney Spears, Jennifer Lopez, etc. Thanks to these samples, you can record your voice then compare it with the target voice. More interesting, to imitate some certain person?s voice, you can record his or her voice then compare your own voice with it. AV Voice Changer Software can tell you how much your voice is similar to a target voice. Everything is easy with this digital voice maker?s Recorder and Comparator module
yoah aber wo genau es ist weisst auch net oder? oO
xaladin is offline  
Old   #16

Received Thanks: 3
Toll Marie - wir sind stolz auf dich - den Werbetext von der Webseite zu c&p'n hilft uns jetzt voll weiter
KalZen is offline  
Old   #17

Received Thanks: 51
weiß jetzt ´schon jemand wie genau das funzt?
wäre nämlich wirklich ganz interessant , paar leute im skype oder ts damit zu ärgern...
oder sich auf dem elitepvpers ts server als wer anderer auszugeben
vali is offline  
Old   #18

Received Thanks: 135
irgendwie komm ich mit dem prog auch nit klazu kompli für mich^^und bei jedem klick den ich mach kommt so n fenster da drinsteht irgendwas registrieren oder sowas
M3lphisto is offline  
Old   #19

Received Thanks: 51
jaja sicher
xD
vali is offline  
Old   #20

Received Thanks: 46
hahahaha ich kann mir schon denken was er damit machen will

Der hat bestimmt in Chat ein Opfer gesucht... und hat sich dabei als mädchen ausgegeben und nun will der kerl mal mit IHR bzw. IHM telefonieren.

Detectiv Conan
Base is offline  
Thanks
1 User
Reply

Thread Tools