Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Off Topic
You last visited: Today at 13:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



epvp Manager

Discussion on epvp Manager within the Off Topic forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old 03/29/2014, 13:17   #16

Trade Restricted

 
Kraizy's Avatar
 
elite*gold: 395
The Black Market: 540/1/4
Join Date: Jan 2012
Posts: 12,908
Received Thanks: 5,360
Habe ihn eine zeitlang auf meinem alten Laptop benutzt. Ist zwar ganz nett, aber ich glaube nicht das ich ihn mir nochmal kaufen werde.
Kraizy is offline  
Old 03/29/2014, 13:53   #17

 
Moneysac's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 181/1/1
Join Date: Aug 2013
Posts: 2,785
Received Thanks: 99
Quote:
Originally Posted by Zerokx​ View Post
Habe ihn eine zeitlang auf meinem alten Laptop benutzt. Ist zwar ganz nett, aber ich glaube nicht das ich ihn mir nochmal kaufen werde.
Stimmt wohl,

ich werde ihn mir auch nicht mehr kaufen - hatte es mir ein wenig besser vorgestellt :/
Moneysac is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
e*PvP Manager - Der epvp Manager
03/06/2015 - Coding Releases - 27 Replies
Hier mal ein neues Realese von mir : Der e*Pvp Manager. Momentane Funktionen : - e*Gold auslesen - Treasuren erstellen - PN's checken - Sound abspielen wenn PN da ist (benötigt 'sound. wav' Im ordner)
EPVP Manager | TreasureCreator, EPVPIMG, eGold Converter
03/29/2014 - Coding Releases - 9 Replies
Video zu den Funktionen https://www.youtube.com/watch?v=Y5FreOiZm3s Hallo, ich arbeite momentan ein einem Projekt für Elitepvpers, dieser soll ähnlich wie der Elitepvpers Manager von Dave sein.
[Buying] Epvp-Manager
03/25/2014 - elite*gold Trading - 12 Replies
// kaufe einen Epvp-Manager mit Funktionen wie: Treasures erstellen, Threads checken, PN checken etc etc und biete dafür Elite*Gold // buying an epvp-manager with functions like: create a treasure, check my thread, check my pns etc etc und will pay with elite*Gold gebote bitte offer please



All times are GMT +2. The time now is 13:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.