Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Music
You last visited: Today at 14:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Vogelhirn - Crying Angel (eigener track)

Discussion on Vogelhirn - Crying Angel (eigener track) within the Music forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old 03/09/2008, 20:24   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,485
Received Thanks: 215
So hier mal so gesammelte Werke. Von Hardbasshero habe ich wohl nur nen gekürzten Track. Musste den Schredderteil am Ende für ne Party rausnehmen und der original Track ist irgendwie verschwunden
Dennoch Hardbasshero > all. Selbst nach (1 Jahr?) immer noch einer meiner absoluten Lieblingstracks.

Term!nX is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Calin X - Crying Angel 2009 (Hardstyle/Hardcore)
04/01/2009 - Music - 2 Replies
Das ist der 2009 Remix von meinem Track Crying Angel. Bis zu dem Break (Within Temptation - Angels) hat sich nicht viel geändert auser das ich dem Bass noch ein wenig mehr Druck gegeben habe. Nach dem Break ist alles Neu und ab 4:20 gehts schon in die Richtung Hardcore :D Hoffe es gefällt euch : Zippyshare.com - Calin X - Crying Angel 2009.mp3
Calin X - Going down [Hardstyle] eigener Track
01/21/2008 - Music - 17 Replies
Hi wollte euch mal meinen neuen track vorstellen Er fängt sehr sehr hart an (vieleicht zu hart) , und dann gibts nen wunderschönen Break mit klassischen Sounds . Habs versucht diesmal nicht ganz so aggro wie sonst zu machen xD Hoffe es gefällt euch ! Calin X - Going down.mp3



All times are GMT +2. The time now is 14:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.