Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Mobile Games Trading
You last visited: Today at 21:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Google Account mit Clash Royal und Clash of Clans.

Discussion on Google Account mit Clash Royal und Clash of Clans. within the Mobile Games Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 42
Received Thanks: 11
Google Account mit Clash Royal und Clash of Clans.

Hey, da ich nicht mehr Spiele würde ich gerne direkt meinen ganzen Google Account verkaufen. Der Account ist auf level 25 und der Name kann geändert werden.


Clash Royal: Account Level 9 25k Münzen und 180 gems.
Legendäre habe ich Funki Level 1 und Eismagier Level 2 (Siehe Screens). Der Name kann dort auch geändert werden.






Clash of Clans: Rathaus 9 Level 109. King auf Level 16 und Queen auf Level 26. Gems habe ich noch 1045. Namensänderung hier ist auch gegeben.



Da mir alles zu umständlich ist mit Codes weitergeben etc. Gebe ich hier direkt den ganzen Acc weiter, was auch mehr Sicherheit für den Käufer bietet.

150€ VB

Zahlungen die ich annehme: Paysafecode/PayPal. Ich werde aus sicherheit den Handel aufzeichnen, damit der Verkäufer und der Käufer beim handeln nicht zu schaden kommen, wie z.b Geld zurückfordern etc.

Falls ich den Theard unter der falschen Kategorie tut es mir leid, und würde mir wünschen das er verschoben wird.
zeikoo is offline  
Old 09/01/2016, 10:53   #2 Trade Status: Unverified(?)




 
C0kkie's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 1741/0/0
Join Date: Aug 2011
Posts: 34,026
Received Thanks: 4,190
Arrow Trading -> Mobile Games Trad…

#moved…
C0kkie is offline  
Thanks
1 User

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.