Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 08:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[REOPENING] Metin2Master TR 2016

Discussion on [REOPENING] Metin2Master TR 2016 within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Reply
 
Old   #1
 
nazulor's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2013
Posts: 62
Received Thanks: 22
[REOPENING] Metin2Master TR 2016



METIN2MASTER - Turkish

M2MReload Official Turkish Trailer

Description:
- Online 24/7;
- Rates 200% during the week;
- Rates 300% or 350% during the weekends;
- Player vs Monster and Player vs Player style;
- Automatic Skills with level;
- New exclusive Weapons, Armors, Maps, Mounts;
- New Player vs Monster Systems
- Competitive Player vs Player sistem;
- Massive events every weekends;
- Mini-events during the week;











nazulor is offline  
Old 03/13/2016, 17:10   #2
 
DarkRaven70's Avatar
 
elite*gold: 100
Join Date: Apr 2013
Posts: 1,363
Received Thanks: 1,135
Ich weiß nicht ob ich jetzt weinen oder lachen soll
Also ein paar geschriebene Zeilen Text und ein Video (welches mir im übrigen seltsam bekannt vorkommt ) als Vorstellung zu bezeichnen naja.

Dies grandiose Werk von HP *hust röchel* verschlägt einem glatt die Sprache. Nur mal so am Rande ich bin zwar nicht das Genie was Sprachen angeht aber ich glaube nicht das dort sowas wie ein Backlink existiert

Abschließendes Fazit:
Aufgrund doch recht mangelhafter Mühe eine halbwegs brauchbare Präsentation abzuliefern >> Weder Glück noch Erfolg

P.s.: Ich glaube nicht das sich hier genug User für einen türkischen Server finden lassen
DarkRaven70 is offline  
Thanks
5 Users
Old 03/13/2016, 18:26   #3
 
Shaytan 's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2014
Posts: 478
Received Thanks: 564
Wie DarkRaven bereits sagte findet man denke kaum User die einen Türkischen Server anspielen würden. Abgesehen davon sehe ich in dem Video nichts was mit Metin zu tun hat aber man sagt ja auch immer die Türken sind uns da weit aus voraus was Metin angeht.
#Meiner Meinung nach wird dass nichts.
#lg
Shaytan  is offline  
Thanks
2 Users
Old 03/14/2016, 15:08   #4
 
[ᴳᴬ]xℓᴵᴺᴳ's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2016
Posts: 9
Received Thanks: 4
ihr wisst schon das M2M schon sehr lange Online gewesen ist oder war ? und dies nun die Re-Opening ist ? vermutlich gab es einen Reset und der Server als auch Objekte und Team sind echt Super ! klar Vorstellung hätte man mehr beschreibung reinsetzen können aber im Grunde genau ist dieses Video eigentlich schon fast alles !
[ᴳᴬ]xℓᴵᴺᴳ is offline  
Old 03/14/2016, 17:06   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 990
Received Thanks: 750
Trotzdem ist diese Vorstellung Müll. Man erfährt nichts über den Server(außer dass er auf Türkisch ist) und ich finde man könnte auch in einem Youtube Video mehr Inhalt verpacken, als in diesem Video verpackt wurde.
Peace & Out
TurboPedo is offline  
Thanks
2 Users
Old 03/14/2016, 17:31   #6
 
Deus 's Avatar
 
elite*gold: 1790
Join Date: Oct 2013
Posts: 3,769
Received Thanks: 7,443
Sowas ist echt nicht mehr witzig, furchtbar.... Kein Glück und auch kein Erfolg.
Deus  is offline  
Thanks
3 Users
Reply


Similar Threads Similar Threads
Updated Stat Auto Alchemy Tool 2016 (ASF 2016)
11/12/2016 - SRO Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 7 Replies
I've updated the new tool with simple and intensive step by step guide especially to non-computer wiz guys. This might yet be the easiest guide ever so enjoy. Glad to help. Silkroad Online Tools (ASF, AUTO ALCHEMY, Mbot and Other Tools: ASF SILKROAD ONLINE UPDATED TOOL 2016 100% working on VSRO Silkroad Online Tools (ASF, AUTO ALCHEMY, Mbot and Other Tools: ASF SILKROAD ONLINE UPDATED TOOL 2016 100% working on VSRO
CSGODepot.net #1 Giveaway [FROM 12.01.2016. to 25.01.2016.] - - Trusted ePvP Vendor ツ
01/23/2016 - Freebies - 2 Replies
The Thread is Down! :)



All times are GMT +2. The time now is 08:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.