Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Navicat .myd dateien

Discussion on Navicat .myd dateien within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 10
Received Thanks: 0
Exclamation Navicat .myd dateien

hey....

nach einem fehler konnte ich bei navicat nicht mehr auf meine accounts zugreifen

dann hab ich bei filezilla gekuckt und gesehen das die myd dateien fehlen

kann mir jemand helfen und die hochladen???
WWEFan9555 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
wie fügt man sql dateien in navicat ein?
04/02/2011 - Metin2 Private Server - 10 Replies
moin alle zusammen ich wollte mal kurz wissen wo und wie man sql dateien in navicat einfügt. wenns jemand weiß wäre ich sehr dankbar.
Wie kann ich dateien aus Navicat Lite versenden ????
03/31/2010 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Wie kann ich dateien aus Navicat Lite versenden ???? Gibt es ein Programm das das kann?
Navicat Dateien reaprieren
11/08/2009 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Hi also ich wollte mal fragen wie man files in Navicat repariert. Weil wenn ich backup machen will kommt diese Meldunng: Starting backup... Prepare writing file header... 145 - Table './player/quest' is marked as crashed and should be repaired Finished - Unsuccessfully ------------------------------------------ Aber wie repariere ich Dateien???
Frage Speichern von Navicat Dateien
11/03/2009 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Also da mir wohl nicht anderes übrig bleibt auser einen neuen Server zu machen ,wollte ich fragen ob man die Navicat Dateien speichern kann. Also kann ich es irgendwie machen das jeder sein Account etc behält?



All times are GMT +2. The time now is 15:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.