Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 21:28

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Server herunterfahren^^

Discussion on Server herunterfahren^^ within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old 01/17/2010, 22:52   #16
 
Bromes's Avatar
 
elite*gold: 251
Join Date: Apr 2008
Posts: 705
Received Thanks: 180
1.shutdown
2.ausschalten
Bromes is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[How To] Server sicher herunterfahren und starten
10/30/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 39 Replies
In diesem kleinen zeige ich euch wie man einen Server sicherherunterfährt und auch wieder hochfährt. Dies mach ich für einige Personen, da einige anscheinend nicht wissen wie man dies macht. 1. Schritt Ihr startet den Server indem ihr auf "Starten" in der VPC Konsole klickt. http://fsm.bplaced.net/tutorial/startetserver.jpg 2. Schritt Ihr wartet bis der Server komplett hochgefahren ist und ihr eure Login-Daten eingeben könnt. In den meisten fällen ist das:
[How To] Metin2 server herunterfahren
03/07/2010 - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 16 Replies
ich zeig euch mal wie ihr den mt2 server runterfahren könnt also ihr geht auf start>ausführen , gibt ein cmd es erscheint ein schwarzes fenster dort gibt ihr ein: ping metin2.de es erscheint 3-4 mal ein und dieselbe ip-adresse in diesem fall ist es eine 10-stellige



All times are GMT +2. The time now is 21:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.