Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 23:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[HELP] Sanii files in root cant connect with client.

Discussion on [HELP] Sanii files in root cant connect with client. within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 25
Join Date: Jun 2010
Posts: 20
Received Thanks: 3
[HELP] Sanii files in root cant connect with client.

I have in my root server the serverfiles of sanii fully working.
When I am trying to connect with false data it says wrong password that shows there is connection with the server but when i am trying to login with correct data it says cannot connect to server.

Thanks in advance
Mt2PrivateGamer is offline  
Old 12/15/2012, 11:27   #2
Hidden Moderator
 
xcuz's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 138/0/0
Join Date: Jul 2011
Posts: 24,080
Received Thanks: 4,805
Metin2 Main - Discussions / Questions -> Metin2 PServer - Discussions / Questions

#moved
xcuz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
User bekommen nach charauswahl kick (sanii files&client) [B]1 1/2 Tage Uploaded.to ac
07/06/2013 - Metin2 Private Server - 10 Replies
Hey Community, Meine User bekommen nach der charauswahl einen , Ich jedoch kann problemlos connecten . - Wir haben den gleichen Client . ( alles gleich .. root.*** auch) - Die Surakopf.exe hab ich auch ausprobiert -> Klappt nicht . Der jenige der mir das fixxt bekommt zugriff auf einen Uploaded.to acc für 1 1/2 Tage ...
Sanii Files v1.2 [OX und Devilcatacomb]
12/10/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo, ich habe 2 Kleine Problemchen. OX Map funktioniert einbahnfrei aber, Bei der Quest -> OX fragen -> Danach kommt Error2 Beim Devilcatacomb fehlen die Mobs, und die Map hat ein schwarzen Riss. Hat jemand zufällig die Quest?
Sanii Files Maps
12/05/2012 - Metin2 Private Server - 8 Replies
Hey, hätte folgende Frage und zwar gibt es bei den Sanii Files sehr viele Maps, welche ich mir gerne mal anschauen würde. Wenn ich nun in Filezilla in den Map Ordner gehe und die Setting öffne. Die Base Position als Warp Kordinaten eingebe, passiert aber überhaupt nichts. Auch wenn ich das mit Go versuche. Kann mir Jmd sagen, wie ich mich zu diesen Maps teleportieren kann? MfG
[Hilfe]Sanii files :s
11/17/2012 - Metin2 Private Server - 17 Replies
Hallo, und zwar ich bin grade ein bischen an Serverfiles Bearbeiten dran, zurzeit benütze ich die von Sanii v1.1 bloß irgendwie komm ich nicht ins game... Pong stimmt überein. Serverinfo Ip geändert.
root server connect problem zu client
03/11/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo epvp habe ein root gemacht mit fly files und ich kan nicht mit den fly client connecten kan mir einer weiter helfen in skype oder so wer mir da helfen kan kriegt ein platz in mein team



All times are GMT +2. The time now is 23:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.