Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 02:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



(suche)Metin2 Daroo Flies .vdi mit free bsd 7.2

Discussion on (suche)Metin2 Daroo Flies .vdi mit free bsd 7.2 within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1


 
9TAILS's Avatar
 
elite*gold: 1308
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,102
Received Thanks: 74
(suche)Metin2 Daroo Flies .vdi mit free bsd 7.2

Ja Moin , wie die überschrifft sagt suche ich Daroo flies in vdi Vormat mti free bsd 7.2
9TAILS is offline  
Old 11/14/2012, 00:53   #2
Hidden Moderator
 
xcuz's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 138/0/0
Join Date: Jul 2011
Posts: 24,080
Received Thanks: 4,805
Solltest du mit Hilfe von diesem Thread bekommen:

xcuz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Daroo 2011 er Flies nur über Oracle VM Virtual Box? Geht das auch für Virtual Pc?
11/09/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Moin, Ja wie in der Überschrifft schon zu lesen ist möchte ich wissen, wie man die 2011 er flies so machen kann das sie auch über virtual pc laufen :D und wissen obs überhaubt möglich wäre
Metin2 Free BSD Willkommensnaricht und Name also Daroo ändern
10/27/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Moin, wie in der Überschrifft zu lesen ist , hab ich ein Problem die 2 Sachen zu änder. es Kommt immer der gleiche scheiß Fehler der mich bald zum ausrassten bringt! Wie kann man das ändern ohne gleich mysql bzw den ganzen Server lahm zu legen ändern? Lg Jessel



All times are GMT +2. The time now is 02:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.