Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 05:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Home-Page] Script Gesucht...

Discussion on [Home-Page] Script Gesucht... within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 248
Received Thanks: 136
[Home-Page] Script Gesucht...

Hallo..

Also ich suche ein Php. Script das mir wie bei einigen anderen Pservern eine Öffentliche Bannliste anzeigt..

Hab mit der Sufu schon einiges gefunden was leider aber nicht funzt...

Die Liste sollte dann folgende Spalten enthalten:

Name:
Grund:
Banndatum:
Dauer:
Gebannt von:


hab schon eine Tabelle erstellt der die sachen schon beinhaltet also bräuchte ich die Abfrage so das die HP die Tabelle abruft...

Ich hoffe mir kann jemand helfen...
arys™ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTS 4story full home page script not server files:
01/16/2012 - 4Story - 10 Replies
hi all WTS 4story full home page script not server files: Pm me fast email :[email protected] files size:1.28g screen for the files 1 http://img40.imageshack.us/img40/5290/30748542.jp g
Clan Home Page
02/19/2010 - General Art - 5 Replies
Tach, wollte mal mein Clan Design vorstellen. Werde es noch überarbeiten, weiß aber nicht was ich noch ändern kann... deswegen poste ich es hier rein um euere meinung zu hören! http://www3.pic-upload.de/19.02.10/1y2xu3y87ng4.p ng Also bitte Kritik äußern :).
[How To] SpeedMt2 Home Page ... [NEW]
10/16/2009 - Metin2 Private Server - 11 Replies
Hai Com Habe Ein Neuen server bzw: mein kumpel... undi ch kümeremich ums techniche ! der server heist SpeedMt2 die homepage (forum) link: *removed by AngelAndi*bei der fehler seite noch ocm einfügen und ihr seid drauf :) !! die fet gedruckten buchstaben angugen und auf ide siete kommen :) !! Wir freuen Uns... Mfg Spongabob (PASSI) nochmal den link: *removed by AngelAndi* noch ne version : *removed by AngelAndi*



All times are GMT +2. The time now is 05:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.