Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 05:37

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Creating new metin2Pserver

Discussion on Creating new metin2Pserver within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 8
Received Thanks: 0
Creating new metin2Pserver

HI elitepvpers i need help with creating a metin2server + website etc...
all i have till now is just the dedicated server... is anyone interested? i can pay for it if necessary.
dawnofthedead15 is offline  
Old 06/29/2016, 23:52   #2




 
Natsu Dragneel's Avatar
 
elite*gold: 581
The Black Market: 646/0/0
Join Date: Jun 2016
Posts: 12,620
Received Thanks: 2,275
Wrong section, post it here:
Natsu Dragneel is offline  
Old 07/04/2016, 15:31   #3
 
julinhopower's Avatar
 
elite*gold: 111
Join Date: Jul 2010
Posts: 358
Received Thanks: 94
#moverequest
julinhopower is offline  
Old 07/07/2016, 20:33   #4

 
Hype's Avatar
 
elite*gold: 14
The Black Market: 137/0/0
Join Date: May 2013
Posts: 4,288
Received Thanks: 1,479
Arrow Metin2 PServer Designs, Websites & Scripts -> Metin2 PServer - …

^

#moved
Hype is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Lvl Max Metin2Pserver
01/06/2013 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Can anyone tell me how to increase lvl max on a private server? From lvl 127 to 135 .And if i can find any developing tutorials.
Need a hack for metin2Pserver
04/17/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hey All ! I need a itemstealer(drop steal) for a private server .. i need a bonus switcher padmak 0.0.4 dosen`t work and Multihack . Thx Very much SORRY FOR MY BAD ENGLISH I`m romanian ! Thx again
Metin2Pserver erstellen
05/13/2011 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Hallo,Habe eine frage undzwar habe ich wenig ram und will ein pserver erstellen gibt es ein gerät das mein server ned laggen läst oder mehr ram gibt :DDD
metin2pserver problem
06/07/2010 - Metin2 Private Server - 7 Replies
hallo liebe community ! Ich habe ein problem mit meinem pserver naja eigentlich mit den exen. ich habe mir die serverfiles und den client von Profizocker94 geladen entapack usw alles was da zu gehört. mein server ist auch komplett eingerichtet aber das problem ist : wenn ich die exe "start.exe" starte erschein ja ganz normal das einlogg fenster aber wenn ich mich einloggen will dann kommt fehler mit verbinden des servers:(. ich weiss das man die ip vom server irgent wo hin schreiben muss...
Metin2Pserver hab was Gefunden!!
09/24/2009 - Metin2 Private Server - 14 Replies
Habe Die Links GEADDET wenn ich euch Geholfen habe THx BUTTON Leute habe gesucht und usw also nach pservern und habe das hier gefunden denke mal das sind die Ganzen files für die HP nach dem Anschein. Das sind jeweils 2 Packs mit ungefähr 38 mb die eine beinhaltet tools und der anderer das ganze zeug für die HP. Wer die haben will soll mir ne Pn schicken!! Was so schwarz "Eingekreist" ist habe kein anderes Wort gefunden xD ist der Path!...



All times are GMT +2. The time now is 05:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.