Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Hearthstone service

Discussion on Hearthstone service within the Hearthstone Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Dwarfche's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2013
Posts: 1,194
Received Thanks: 38
Hearthstone service

Offering:

-Ranked wins-for example you need 50 more ranked wins in order to receive your gold hero, simply add me on skype. That's just ranked-win service, not no-loses service, keep that in your mind.

-Quests completing-for example you want me to complete your quests for the next X Days, simply add me on skype

-Naxxramas wins

Add me on skype:va654321
We will negotiate the price.
Thanks!
Dwarfche is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Hearthstone Arena Service.
04/19/2014 - Hearthstone Trading - 1 Replies
Hey, da ich etwas langeweile habe und auf mein Account schon so gut wie jede Karte besitze, möchte ich einen Arena-Service anbieten. Warum solltet ihr bei mir ein Arena-Service bestellen? - Öfters 12 Wins in Arena erreicht. - Bin auf Eu im Legendary Rank ( kann gerne über Screenshare gesehen werden) - Garantiere mindestens 3 Wins, falls nicht erhaltet ihr euer Elitegold zurück!
Hearthstone Ranked Service.
12/03/2013 - elite*gold Trading - 4 Replies
http://i.epvpimg.com/XUNOg.jpg Da es nun neue Ränge gibt , werd ich selber mal nach schauen bis wohin ich komme.^^
Hearthstone Ranked Service.
12/02/2013 - Hearthstone Trading - 0 Replies
http://i.epvpimg.com/XUNOg.jpg
Hearthstone Key Middleman Service
09/10/2013 - Hearthstone Trading - 0 Replies
Hallo, da es in den letzten Tagen extrem viele Scamversuche in diesem bereich gab, möchte ich euch hiermit weiterhelfen, damit ihr euch keine gedanken darüber machen müsst, ob ihr auf einen Scammer hereinfällt. Ich biete euch einen MM Service nur für Hearthstone Keys an, Accounts werden nicht unterstützt. Tradeablauf: - MM Anfrage verschicken - Der Käufer schickt mir das Geld per Paypal, Moneybookers oder E*gold zu - Der Verkäufer Schickt mir zugleich den Key - Der Key wird von mir...



All times are GMT +2. The time now is 20:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.