Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Hardware > Hardware Discussions / Questions
You last visited: Today at 10:58

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Billigen PC als Plex Media Server

Discussion on Billigen PC als Plex Media Server within the Hardware Discussions / Questions forum part of the Hardware category.

Reply
 
Old   #1
 
Yiv's Avatar
 
elite*gold: 47
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,282
Received Thanks: 2,579
Billigen PC als Plex Media Server

Hallo liebe Community,

da ich keine 250-300€ für ein NAS ausgeben will, würde ich mir gerne einen Mini-PC zusammenstellen, der mehrere HDD's (bis zu 4) handlen kann. Desweiteren sollte natürlich Plex darauf laufen. Am liebsten wäre mir als Betriebssystem Windows 7 (als Info, wegen den Systemvoraussetzungen), Linux Distributionen würden aber auch gehen, wenn die weniger Performance vom PC verlangen.

Ich dachte hierbei so an einen 100-150€ PC mit 2/4 GB RAM und einem Intel Pentium G3220 Prozessor. Nun brauche ich eig. nur noch ein möglichst kleines Mainboard (als Gehäuse habe ich mir gedacht, könnte man ja das Cooltek C2-Würfel Gehäuse nehmen). Eine Grafikkarte werde ich wohl nicht brauchen, soll ja nur als Server dienen (evtl. noch für Sachen ausser Plex). Desweiteren brauche ich natürlich noch ein passendes Netzteil und möglichst leise Lüfter.

Könnt ihr mir da was schönes zusammenstellen?

MfG
Yiv is offline  
Old 08/08/2014, 07:45   #2
"Ich muss noch viel von dir lernen" - Sm!th'17




 
Krotus's Avatar
 
elite*gold: 2325
The Black Market: 165/1/0
Join Date: Dec 2010
Posts: 21,629
Received Thanks: 9,628
, dann ohne SSD und Laufwerk. Liegt man dann knapp unter 200€
Krotus is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Cheap PLEX in Stock - 6.5$/PLEX
01/28/2014 - Eve Online Trading - 9 Replies
Current Stock: 20+ PLEX PRICES: 1 PLEX - 8$ 5 PLEX - 35$ (7$/PLEX) 10+ PLEX - 65$ (6.5$/PLEX) Be aware that prices may change according to in-game market demand and price.
Eve Online EU/US PLEX! [Buy Now CHEAP Plex!]
12/25/2013 - Eve Online Trading - 3 Replies
Englisch Server: hey Dear guys i sell on Eve online plex we have much on stock u can buy it fast only add us on skype (: Deutschen Server: Wir haben jetzt Neues Plex und es ist für den Verkauf Bereit! Erfarmt und Erarbeitet! und Nun Bereit um deine Taschen zu Füllen! In deutschland nehmen wir Paysafecard's auch An! Frag einen TeamMitglied von uns ob wir die Summe Besitzen und dann Stellen wir dir einen Billigen Angemessenen Preis! For Contact:
Verkaufe Plex / Sell plex best price!
10/19/2013 - Eve Online Trading - 4 Replies
Englisch Server: hey Dear guys i sell on Eve online plex we have much on stock u can buy it fast only add us on skype (: Deutschen Server: Wir haben jetzt Neues Plex und es ist für den Verkauf Bereit! Erfarmt und Erarbeitet! und Nun Bereit um deine Taschen zu Füllen! In deutschland nehmen wir Paysafecard's auch An! Frag einen TeamMitglied von uns ob wir die Summe Besitzen und dann Stellen wir dir einen Billigen Angemessenen Preis! For Contact:
WTS Eve-Online Plex - $9 per Plex (2 Minimum)
08/13/2012 - Eve Online Trading - 1 Replies
Hi Everyone I am an US based independent seller of Eve Online Items / Plex Plex (Pm me for more info) Prices are higher than before due to Plex price shooting up to 480-500M per plex Plex (2 plex minimum) 2-9 plex @ $9 per plex 10-24 @$8.50 25+ @ $ 8.25
[Eve Online] Plex for sale ! 10€ per plex
04/26/2012 - Trading - 0 Replies
delete me



All times are GMT +2. The time now is 10:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.