Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Guild Wars
You last visited: Today at 22:06

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Bergtrolle farmen

Discussion on Bergtrolle farmen within the Guild Wars forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,485
Received Thanks: 215
Morgen,
I'm really tired today... Here is a Guide: How to farm ******* mountaintrolls.
Skills: look at the picture

Go to Droknar. Go out through the northernwest gate. Turn left and after a few seconds you can see a path into a cave. There are 2 heroes and it is plenty of mountaintrolls. Lure them around you and killem like the griffins. Have fun with that..



I had skilled 1 to axeskills, so it is very easy to farm them, even if you forgot to skill yourself right.

/edit: Make sure that you have enough mana to cast the leetskill, cyclone axe and energical spirit. At least one defense and cyclone axe. Energical spirit should be casted directly after the leetskill.
Term!nX is offline  
Old 04/24/2006, 20:20   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 108
Received Thanks: 9
kick out penetrating blow and take heeling breeze

then you have the good old build
Flat is offline  
Old 04/24/2006, 21:37   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,485
Received Thanks: 215
hmm i take pen. blow for the heroes, then it is much faster. I dont need healing breeze, so.. ^^
Term!nX is offline  
Old 04/26/2006, 12:30   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 4,620
Received Thanks: 104
Sweet spot, its done in 30 secs.
Maybe It's Maybelline is offline  
Old 04/26/2006, 19:29   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,485
Received Thanks: 215
less, marie, less...

mit 55hp und Boshafter
Term!nX is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HOW TO ] gut in map 2 farmen
12/23/2012 - Metin2 Guides & Templates - 8 Replies
Also ich will den neulingen in diesem theard ein sehr guten tip geben wie man in map 2 ohne kg und über eq gut farmen kann !!! also ihr lvlt euch am besten auf 28 kann auch 30 sein aba auch nicht mehr und holt euch durchschnitts eq und zwa geht ihr oben link beim fahrenden hänler (nähe der stadt ) und farm dort metin derschlacht(nebenbei sache) und den grund des theards METIN DER DUNKELHEIT weil er in jedem ch immer dort ist und dann geht ihr von ch1 aus jedes ch durch und wartet dann 5 bis...
Farmen CF
07/22/2010 - CrossFire Trading - 3 Replies
Ich kann mich zum Farmen zur Verfügung stellen Ungefähr so für 2 Stunden aber nur für einen mittel guten acc ok Ich würde ungefär 100.000exp mitmachen Ich würde es am besten mittags machen. Gut dann wäre dass geklart. Bitte Angebote Posten Gruss
Farmen Omg
07/21/2010 - Metin2 - 19 Replies
Hay ich weiß net wie ich farmen soll oder was ich farmen soll oder wie lang brauche tippss wie ich in 1tag 100-200kk mache plss hälft mir habe lvl 51ac mit guten eq und lvl 32 Farmer also hälft mir bitte wäre echt neeet könnntet mir sagen wie ich pro tag seeli farmen kann pls brauche dringend kohle spiele auf server13 blaues reich habe gutes eq zum farmen
Droknar Bergtrolle ohne Mantra des Abschlusses
08/28/2006 - GW Guides & Templates - 23 Replies
Ganz normal mit SoJ und 55hp, aber der Trick ist, dass man durch Sympathisches Gesicht verhindert, dass die Trolle ihr Adrenalin für den Unterbrechenden Hieb bekommen. Es ist nämlich verdammt nervig, für einen Bot oder für eigenbedarf das verdammte Mantra in der Grotte zu holen ;)
Bergtrolle Farmen
06/11/2006 - GW Guides & Templates - 10 Replies
Hir ein kleiner Guide sie zu farmen es ist noch effektiv sie droppen goldene sachen mats geld und sogar goldene todesklingen :D Monk 55hp: Waffe: Verlangertverzauberug 16%+ 16 Peinigung 9 Heil 9 Gunst 11 Schutz Einfach in Drogna raus (Talusschnelle) jetzt pics folgen: :cool:



All times are GMT +2. The time now is 22:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.