Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Guild Wars 2 Trading
You last visited: Today at 07:58

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Gw2 Account High Equip ~ Legendary ??

Discussion on Gw2 Account High Equip ~ Legendary ?? within the Guild Wars 2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Oxidium's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 1,362
Received Thanks: 339
Smile Gw2 Account High Equip ~ Legendary ??

Hey,
i want to an high end account (Gw2). Must have some level 80 chars, and at least one must be equiped very good - like Legendary....
I prefer Warrior, Guardians or elementalists!

make offers here please

thank you
Oxidium is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Gw2 High End Account 8*80ig Legendary 3*100% Map
01/18/2015 - Guild Wars 2 Trading - 0 Replies
Hallo, Ihr bietet hier also auf einen GW2 Account mit 8 Charakteren der Stufe 80 , wovon 3 die Spielwelt bereits zu 100% aufgedeckt haben. Die 8 Charaktere setzen sich aus den Klassen Necromant, Mesmer, Ingenieur, Wächter, Krieger, Dieb und einem Waldläufer,Elementar. Da ich bereits auch Gw1 gespielt habe, kann ich auch die Halle der Monumente besuchen (dort habe ich 25 der 50 Erfolgpunkte erreicht).
[Selling] Legendary account with 8 chars, high gs
08/02/2014 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
These characters are on a good WOTLK private server. Hunter : 6k MM. pve Warrior : 6.1k prot. pve, 6.2k pvp Warlock: 6.5k demo. pve(full bis), 6.1k pvp (4 wrathful mainset) Druid: 6k resto. pve Paladin: 6.1k retri. pve Rogue: 5.6k assa. pve DK: 5.5k UH. pve Shaman: 6.1k resto. pve, 5.9 resto. pvp
[Selling] GW2 Account - 4x Legendary !!! HIGH END !!!
02/27/2014 - Guild Wars 2 Trading - 0 Replies
Hey, ich verkaufe auf eBay gerade meinen Guild Wars 2 Account mit 4 Legendarys !!!! Blitz, Sonnenaufgang, Moloch und die Flammensucher Prophezeiung ! Einfach mal reinschauen ;) Sofort-Kauf Angebote nehme ich gerne entgegen :)
[Selling] Top High End WoW Account, Legendary, Spektraltiger, etc..
02/02/2014 - World of Warcraft Trading - 8 Replies
Moin Ich möchte nach 8 Jahren endlich mit WoW aufhören und habe mich deshalb entschlossen, den Account(battle.net) loszuwerden. Angefangen mit Classic(2005), fast durchgehend bezahlt. Allgemein Infos Offizieller, voller, Blizzard (DE) Realm. Horde. Bezahlt bis Ende März. Alles auf einem Account. Starcraft 2, Diablo 3 und Hearthstone closed Beta inkl. Verkauf aus erster Hand, mein eigener Account.
[Hyperion] Massig HIGH-Level Accounts + HIGH-Skills + HIGH-Equip!
03/08/2011 - Metin2 Trading - 27 Replies
Hallo elitepvpers, heute verkaufe ich hier viele meiner Accounts auf dem Server Hyperion. Folgendes ist enthalten: - Account 1 -- 82er Mentalokrieger -- 80er Nahninja -- 67er Körperkrieger -- 65er Fernkampfninja



All times are GMT +2. The time now is 07:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.