Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 08:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



BH Temp um Full Temp Jedi zu killen

Discussion on BH Temp um Full Temp Jedi zu killen within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 45
Received Thanks: 0
also bei mir aufn Server sind paar jedi so 3-4 die killen Full Temp Jedi und zwar jeden.
Hat einer ne Ahnung wie das geht?

Meine grösste Sorge ist immer Mind ,ich geh nach 5 heals out of.

Bin MCM MBH und 0004 Pistoleer.

Benutze ,,nur'' 6000 energie resistant armor (not ab sliced)

ne Scatter mit modified 600 dps und 1040 dmg oderso in dem dreh

Food - 3 unterschiedliche
Drinks - auch 3 unterschiedliche ,keine Lust aufzuzählen.

So, nun attackiere ich ein Jedi mit Valor und allen möglichen Defenses und mach so gringen Schaden ,dann irgendwann filled das Ruby mein Stomach und ich hab noch ein paar mal Zeit um mein restliches Mind zu verbrauchen das wars dann auch.

Wie klappt das bloß so wenig Mind zu verbrauchen?

Naja schreib mal irgendwas hierzu wäre nett
zero2 is offline  
Old 09/07/2005, 04:51   #2
 
koji's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,547
Received Thanks: 25
kopf einschalten und guides lesen und öfters mal pvpen übung macht den meister
koji is offline  
Old 09/07/2005, 04:57   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 45
Received Thanks: 0
tapes hab ich zwar auch nicht aber ich seh da keinen Weg die blocken ja fasst jede attacke...
zero2 is offline  
Old 09/07/2005, 05:04   #4
 
koji's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,547
Received Thanks: 25
denn mach sie langsamer und verpass ihnen speed debuff und wenns brenzlig wird mach paralize das verschafft dir zeit
koji is offline  
Old 09/07/2005, 05:25   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 45
Received Thanks: 0
hab ich alles gemacht ich glaub der Schlüssel zum Erfolg ist einfach Root KD Carbine ,naja und ab slice soll ja welten Unterschied sein ich teste das mal.
zero2 is offline  
Old 11/05/2005, 14:23   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2004
Posts: 11
Received Thanks: 0
der ganze müll bringt nach dem 15ten Nov nix mehr
tussie567 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTT / WTS EU full miragent glad + aunhart sword set for Full miragent fenris TEMP
06/04/2010 - Aion Trading - 8 Replies
As title says looking for equally geared temp or decent offer, EU English server has 6 month reward wing 449 cooking, full +2 miragent armor with 5/7 50 ap jewels +3 miragent polearm + +3 anuhart 19% att dual sword set clean account has about 5 mill in cash
[TEMP-RESIGNATION]Sorry, but i must go for a while
04/09/2010 - Joining e*pvp - 3 Replies
I'm currently going to be gone for quite some time due to personal problems. Sorry that i must go, but I've gotten rid of my computer and I plan to spend more time with friends and family rather then sitting on the computer day in and day out. Could a admin place my guardian status on hold until i can come back and re-assume my duties i would appreciate it. So with that said, Goodbye elitepvpers, I wish you all the best.
WTS Asmo 50 Temp, Full Fenris
03/18/2010 - Aion Trading - 5 Replies
**SOLD** Asmodian 50 Templar full Fenris set, best stigmas, Israphel EST server, PM with offer or for more info please :) Currently has plat coin greatsword, and 14 mill kinah to turn in quest for fenris greatsword *(combine in 1.9!) This templar has all sockets filled with +15 crit and +5 attack, sitting at ~400 crit and ~500 attack. Also includes a few lvl 30-40 alts.
Joomla Temp
05/10/2009 - General Art - 4 Replies
Hi, gibt es hier evtl wen, der sich mit Joomla Temps auskennt und bissel Zeit hat? Ich brauch 2 Temps für Joomla 1.0.15. Geht um ein Temp für AION und eins für DAoC. Beide sind für eine kleine Gilde, die in Aion aktiv wird, und in DAoC schon seit release spielt. Menugestalltung und Aussehn wären frei, sollte halt nur was mit den jeweiligen Games zutun ham und was hermachen. Da es ein und die selbe Gilde ist, sollte sich beide aber ähneln. Einen Wunsch hätte ich dazu noch, auf der rechte...
Gibt es seit den CU schon ein neues Jedi Fotm Temp
05/11/2005 - General Gaming Discussion - 7 Replies
Hallo, Wie die Topic schon sagt will ich mich mal erkundigen ob es seid dem CU schon ein neues Fotm Template gibt. MfG JMX



All times are GMT +2. The time now is 08:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.