Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 11:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Black Mirror 3 German Language pack

Discussion on Black Mirror 3 German Language pack within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
Marvoko's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 318
Received Thanks: 26
Black Mirror 3 German Language pack

Hallo liebe epvp Community.
Ich hätte da ein Problem, und zwar besitze ich Black Mirror 3, aber auf englisch. Nun würde ich es gerne auf deutsch haben. Gibt es da einen Deutsch Patch? bzw. irgendjemand der die "deutsch dateien" zur verfügung stellt?
Hoffe ihr könnt mir helfen.
MFG
Marvoko is offline  
Old 04/09/2012, 17:16   #2
 
† Leaguer †'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2011
Posts: 12
Received Thanks: 2
Ich hab mich mal umgeschaut und German patch an sich gibts nicht...Also müsste dir jemand, die deutsche dateien schicken.
† Leaguer † is offline  
Old 04/09/2012, 20:04   #3
 
Marvoko's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 318
Received Thanks: 26
Quote:
Originally Posted by † Leaguer † View Post
Ich hab mich mal umgeschaut und German patch an sich gibts nicht...Also müsste dir jemand, die deutsche dateien schicken.
Hast du es vielleicht auf Deutsch? und kannst es mir schicken? :-S
Marvoko is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Mafia II German language pack?
10/03/2016 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Hallo liebe community ich suche ein Language Pack für Mafia 2 weil ich es auf englisch habe. In google habe ich nichts richtiges gefunden.
ip board german language pack Auch adminpave!!
02/03/2011 - Main - 0 Replies
Hallo Liebe E*Pvpers , ich mache zurzeit eine Webseite auf mit IpBoard jedoch habe ich keinen German language Pack so das alles das Forum und auch Adminpavel Komplett übersetzt ist (bei adminpavel muss ja nicht alles sein aber das meiste) habt ihr vl was für mich würde mich echt freuen falls es wirklich soga auch admin pavel übersetzt gebe ich den jenigen nach dem Test 7 Elitegold . Also mitmachen lohnt sich xD
Black-Mirror/iMetin-World|No laggs|good Server|look you
03/02/2010 - Metin2 Private Server - 97 Replies
!! Neue Auflage !! Liebes e*PVP Wir sind nun auch auf einen guten Weg ein Server zu Starten. Hierbei brauchen wir aber noch gute Unterstüzung, damit wir auch einen Klaren und super Start haben. Folgende Sachen:
aion EU(english) language patch mirror?
10/10/2009 - Aion - 0 Replies
Hello fellow aion players, i want to update my client from german to the english language but the ncdownloader let me only download this 867 mb file only with 12 kb/s. can someone give me a mirror for this english language patch because i dont wanna wait over 1000 minutes. greets ........
Language Pack/ German??
07/19/2009 - Cabal Online - 1 Replies
hi, i play Cabal online at a Privat Server and at this server the language iss english! so now i am looking for a german language pack, because i not really like it to translate the quests every time. Thank You For Help! :handsdown:



All times are GMT +2. The time now is 11:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.