Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Freebies
You last visited: Today at 18:21

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Service]Plugin Development - free

Discussion on [Service]Plugin Development - free within the Freebies forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
Weom's Avatar
 
elite*gold: 120
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,982
Received Thanks: 2,463
[Service]Plugin Development - free

Hey,
da ich gerade intensiv Java Lerne, würde ich gerne meine 'fähigkeiten' auf die Probe stellen und einige Plugins schreiben.

Das ganze ist Kostenlos und alle Plugin werden kostenlos jedem zur Verfügung gestellt.

Quote:
Name des Plugins:
Was soll das Plugin können?:


Bitte keine großen Plugins wie WorldEdit, da ich noch nicht so weit bin.
Weom is offline  
Old 07/25/2012, 20:04   #2
 
Allmighty™'s Avatar
 
elite*gold: 108
Join Date: Apr 2012
Posts: 647
Received Thanks: 59
Wenn es kostenlos ist dann in die

mfG Allmighty™
Allmighty™ is offline  
Old 07/25/2012, 20:29   #3
 
.NoThx's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 3,146
Received Thanks: 583
Name: NoBlock
Macht: List die Id's von blöcken, die gesperrt sidn aus einer con fig aus, und entfernt diese, falls sie veruscht wurden zusetzten.

Natürlich sollte es eine Permission geben, um die blöcke setzten zukönnen ambesten noblock.place.<id>


btw. wb Wayche_
.NoThx is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[ Terrorfee Minecraft Plugin Service ]
06/28/2012 - Minecraft Trading - 3 Replies
Minecraft Plugin Service http://swisssmp.ch/pics/swisssmpch-schweizer-mine craft-server-adventure-update.png Hallo, ich biete euch meine 1 Jährige Server Erfahrung mit dem Umgang mit Plugins an.
[Service]Minecraft Plugin übersetzen
06/23/2012 - Minecraft Trading - 7 Replies
Hey, da ich wieder Zeit habe, biete ich euch an, jedes Plugin - egal was ihr wollt - ins Deutsche zu übersetzten. Das ganze geht auf freiwilliger Basis ohne jegliche Bezahlung, genauer gesagt, ich mache es Kostenlos. Wie immer werden in etwa 2 Stunden Helden ankommen und sagen, das dass Rechtlich nicht ok ist. Da muss ich euch täuschen, die meisten legen ihre Source für jeden frei, von daher kann ich damit machen was ich will, nur nicht am ende behaupten das es von mir ist. Hierbei...
[B] Plugin Installations Service [S] THX
11/18/2011 - Minecraft Trading - 3 Replies
Hallo, einige kenne vllt meinen alten Installation's Service denn ich leider aufgeben musste wegen der Schule. Nun bin ich wieder für euch da und setze euren Server auf helfe euch bei Problemen rund um Minecraft ! Der Ablauf : Schreibt mir einfach eine PN mit was ihr Probleme habt oder welches Plugin ich euch installieren soll. Oder ihr könnt mich gleich in Skype Adden ! Nur in Skype nehme keine Leute die ich nicht kenne in ICQ an !
Skill Development Service
06/12/2010 - EO PServer Hosting - 4 Replies
Hey, Introduction: I would like to introduce you to a new service that I will be starting. The service is about in game skills, such as ‘chain chop’, ‘thunder’ and other skills. Basically you can hire me to develop original skills for your server. I can create mage skills, warrior skills, paladin skills and pretty much any skill you would need to be satisfied with. I can create skills to give effects to players. I can create new skills that are similar to chain chop and flying chop and the...
[OFFERING] Software Development Service
04/14/2010 - Dekaron Private Server - 27 Replies
Hello, I Offering Software for You all. Please tell me about your wish if you need something! I dont mean any A7 fixes or any Client modis. I dont want earn money ! Edit: Some Text removed



All times are GMT +2. The time now is 18:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.