Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server
You last visited: Today at 20:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Partyfinder [Fix]

Discussion on Partyfinder [Fix] within the Flyff Private Server forum part of the Flyff category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 132
Received Thanks: 77
Partyfinder [Fix]

Leute


Hat einer ebend den Partyfinder Fix ?

MFG Ich
Pikachu' is offline  
Old 07/31/2012, 19:58   #2
 
Pumaaa's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 569
Received Thanks: 695
Pumaaa is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/31/2012, 20:01   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 132
Received Thanks: 77
Soory
Pikachu' is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Source Rel]Funktionierender Partyfinder
12/08/2013 - Flyff PServer Guides & Releases - 50 Replies
Für diejenigen die es noch brauchen - Google Cache ftw. : Falls ich beim Kopieren Fehler reingeklatscht haben pm me;D Credits natürlich an Pumbaaa. FuncTextCmd.cpp: #ifdef __PARTY_FIND BOOL TextCmd_getparty( CScanner& scanner ) { #ifdef __WORLDSERVER
PARTYFINDER ERROR
08/01/2012 - Flyff Private Server - 5 Replies
Hallölle liebe Elitepvpers, wenn ich meine NEUZ(nogameguard) compile.. bekomme ich folgenden Error: http://www10.pic-upload.de/thumb/28.07.12/i4gtc13 25q9h.jpg Bei jedem steht "Undeclared identifier". Ich weiß bloß nicht wieso. In der mover.h ist alles definiert ._. Ich kenne mich leider nur schlecht mit der Source aus :/ wisst ihr villeicht wie ich diese Error beheben kann?
Partyfinder
06/12/2012 - Flyff Private Server - 2 Replies
Hallo, ich bin dabei einen Partyfinder einzubauen es ist sogut wie fertig nur ich bekomm im worldserver diesen error : Zeile:
Error in compiling Partyfinder..
12/28/2011 - Flyff Private Server - 0 Replies
party.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall CParty::~CParty(void)" (??1CParty@@QAE@XZ) referenced in function _$E8 .\..\..\Output\Neuz\NoGameguard/Neuz.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals i get error in neuz compiled...can anybody teach me how to fixed this?
[Source] Partyfinder System
09/06/2011 - Flyff Private Server - 13 Replies
Dieses System hab ich auf einer anderen Seite gefunden, ist nicht von mir geschrieben, Credits stehen unten. void CDPSrvr::OnPartyList( CAr & ar, DPID dpidCache, DPID dpidUser, LPBYTE lpBuf, u_long uBufSize ) { DWORD idPlayer; CUser* pUser = g_UserMng.GetUser( dpidCache, dpidUser ); ar >> idPlayer; if( pUser )



All times are GMT +2. The time now is 20:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.