Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 09:50

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Homepage Scripter [B] e*gold/PSC

Discussion on [S] Homepage Scripter [B] e*gold/PSC within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
shxy's Avatar
 
elite*gold: 8
The Black Market: 193/0/0
Join Date: Oct 2013
Posts: 1,112
Received Thanks: 90
[S] Homepage Scripter [B] e*gold/PSC

Guten Abend,

wir suchen einen Homepage Scripter für einen Minecraft Server.. Er sollte relativ viel Ahnung haben und nach unseren Wünschen arbeiten. Wir würden dann mit e*gold/PSC bezahlen.

Wenn jemand interesse hat, PN an mich
shxy is offline  
Old 01/26/2014, 18:20   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 32
The Black Market: 120/0/1
Join Date: Mar 2012
Posts: 6,717
Received Thanks: 2,737
Hallo,
du kannst dich gerne mal bei mir via. PN melden. Alles weitere besprechen wir dort!!!

Syuki
Syuki is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[SUCHE]Homepage Scripter[BIETE]E*Gold
11/01/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hallo Community. Ich habe vor kurzem eine Homepage fertig gestellt. Script ist auch schon angepasst. Nun suche ich noch einige Homepage Featers / Verbesserungen. Deswegen Suche ich nach einem fähigem Scripter. Ist eine sache von 10Minuten.
[SUCHE]Homepage Scripter[BIETE]E*Gold - etc.
11/01/2012 - Metin2 Trading - 0 Replies
Hallo Community. Ich habe vor kurzem eine Homepage fertig gestellt. Script ist auch schon angepasst. Nun suche ich noch einige Homepage Featers / Verbesserungen. Deswegen Suche ich nach einem fähigem Scripter. Ist eine sache von 10Minuten.
[S]Homepage scripter/designer[B]E*gold
09/26/2010 - elite*gold Trading - 17 Replies
Suche wie schon im Titel gesagt jmd der mir eine Homepage designt/scriptet. Die Homepage ist für meinen Metin2 Privatserver (Root). Die Homepage sollte folgendes können: -Itemshop / Spenden -Registrierung -Rangliste Spieler und Gilde (Gm's ausgeschlossen) -Admin Panel -News -Eventkalender



All times are GMT +2. The time now is 09:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.