Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



dk square for debugger

Discussion on dk square for debugger within the Dekaron Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Naniooooo's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,007
Received Thanks: 143
dk square for debugger

trading my tutorial for going to dk square for working debugger
since i dont have working debugger i cant make my trick for going to dk square
so if any1 wanna trade..... okay
Naniooooo is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Uridiumscript mit Debugger
12/08/2012 - DarkOrbit - 22 Replies
Hallo zusammen, ich wollte euch mal fragen ob es nicht einfach Möglich wäre das Prinzip von "Hack this site" für Darkorbit zu benutzten. Für diejenigen die die seite noch nicht kennen, es ist ein Plug-in für firefox womit du den Quelltext von PHP-seiten ändern und als Serverantwort schicken kannst. Das heißt die Änderung würde dann wieder zum Server geschickt und das Uridium wäre gutgeschrieben. Jedoch is das Problem von Darkorbit das, dass es ein Flashgame ist jedoch ist es möglich mit...
Debugger
11/25/2010 - Soldier Front Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 3 Replies
Debugger DOWNLOAD:LINK
Debugger detection wtf?
02/15/2010 - General Coding - 12 Replies
Hi alle zusammen, Dieser Thread richtet sich an Leute, die Ahnung von Windows Internals und am besten PEB, Debuggerdetection, NT etc. haben (an alle Linuxer, ihr könnt hier aufhören zu lesen, falls ihr nicht vorhabt, etwas mit Windows zu machen ;)) Keine Angst, da es sich bei mir um einen 64bitler handelt, geht es vorläufig (!) nicht in den ring0. Mein Problem ist eine äußerst nervige Debuggerdetection beim Spiel S4 League. Ich dachte erst, sie kommt evtl. durch Themida, aber es scheint...
Debugger
12/07/2009 - S4 League - 5 Replies
Hi also ich hab folgendes problem. Ich hab z.B dir adresse von speed aber wenn ich dan den Basepointer finden will und der debugger sich öffnet kackt s4 ab also verbindung mit dem gameserver wurde beendet. Wir mir helfen kann bekommt ein thx
Debugger
07/15/2009 - 12Sky2 - 6 Replies
i managed to get a debugger attatched to the game without it closing down, and im logged into my character it works all good =], only thing is... i need to learn what to do next with it, im nub at debuggers XD anyone have any ideas what i cud do? (or u can pm me)



All times are GMT +2. The time now is 12:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.