Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > Combat Arms
You last visited: Today at 11:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Combat Arms Mod Minen zu Missiles

Discussion on Combat Arms Mod Minen zu Missiles within the Combat Arms forum part of the Shooter category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 422
Received Thanks: 143
Combat Arms Mod Minen zu Missiles

Hallöchen E*Pvpers

Wie ihr sicherlich schon festgestellt habt,sind Minen leger sehr nervig,denn die Minen sind klein und deshalb leicht übersehbar. Nun habe ich für euch eine Lösung gefunden die nicht nur mir sondern auch euch helfen sollte.Man spricht über den Minen mod zu Missiles

Es ist Virenfrei und ist eine .rez datei
Download:

Screenshot:


WICHTIG:

Nicht ich,sondern ein anderer hat es entworfen ( name ist mir unbekannt sonst hätte ich ihn erwähnt ) ABER: über THX würde ich mich sicher freuen die Bilder hab ich gemacht und geuploadet^^ Es ist mein erster Thread also bitte nicht alzu streng
Wenn ich weitere Mods entdecke tuhe ich sie hier rein ( damit ihr nicht denkt das ich THX geier bin )

MFG : Artur
arturunder is offline  
Thanks
2 Users
Old 04/16/2010, 17:06   #2






 
Pizza Süß Sauer's Avatar
 
elite*gold: 95
Join Date: Dec 2009
Posts: 8,591
Received Thanks: 6,841
Das gibts schon

#closed
Pizza Süß Sauer is offline  
Closed Thread

Tags
combat arms, minen, mods




All times are GMT +2. The time now is 11:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.