Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Call of Duty
You last visited: Today at 02:04

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Black Ops 2 Zombie Mode usw.

Discussion on Black Ops 2 Zombie Mode usw. within the Call of Duty forum part of the Popular Games category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 1,460
Received Thanks: 546
Black Ops 2 Zombie Mode usw.

Hey,

hab ne Seite gefunden da wurden sehr viele Informationen von Black Ops 2 geleakt.



Dort wird die Story des Single Player beschrieben, Waffen und Spielmodies. Außerdem steht da, dass man selbst in ein Zombie verwandelt wird wenn man angesteckt wird. So geil Ich freu mich schon voll drauf.
iMave is offline  
Old 08/12/2012, 18:06   #2
 
Soap''s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,688
Received Thanks: 581
Dafür gibt es einen Sammelthread:



mfg
Soap' is offline  
Thanks
2 Users
Old 08/12/2012, 19:14   #3
 
elite*gold: 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 1,460
Received Thanks: 546
Aso hab ich nicht gesehen^^
iMave is offline  
Old 08/13/2012, 15:24   #4



 
Menan's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 169/0/0
Join Date: Sep 2008
Posts: 9,483
Received Thanks: 3,111
#closed
Menan is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Black Ops II Zombie Mode
06/19/2012 - User Submitted News - 1 Replies
http://www.radiopaniekzaaierwebradio.com/videoimag ebck/kig6FwiLfao/cod_zombies_-_kino_der_toten_%22s tage_ladder%22_easter_egg_explained_-_wangtim3.jpg In the first Black Ops, Zombie Mode was designed as a part of the single player experience. You could play it alone or team up with three friends for four player co-op, and there were no competitive elements. Black Ops 2 will see a return of Zombie Mode in its classic form, but unlike the first game, it's being built from the ground up as...
[Black Ops] Zombie Mode Tricks
10/28/2011 - Consoles - 5 Replies
Hallo, ich suche nach ein paar Tricks, damit man länger zu zweit überleben kann. Welche Karte ist eigentlich egal. Tipps für ''Nacht der Untoten'' wären klasse. Vielen Dank schon einmal.
CoD Black Ops - Ps3 - Zombie Mode - Pegi
10/27/2011 - Call of Duty - 0 Replies
Suche "Zombie" Leute Und Zwar ich habe LEIDER die AT Pegi Version, das heißt man trifft so gut wie nie auf einen Deutschen in der Mitspieler Suche! Deshalb frage ich euch ob vll einer von euch die AT Pegi hat und lust hat mit mir Paar Runden Call of the Dead oder Ascension oder so spielen. Leider habe ich kein Shagri-La oder Resurecction. Vielleicht kann ich euch etwas im gegenzug zu diesen Maps anbieten! iete Escalation , Gran Turismo 5 Stealth Cars , Ratched and Clank Quest for Booty. ...
[Black Ops]Pc -Zombie Mode, Leute?
07/11/2011 - Call of Duty - 6 Replies
wer hat bog auf ein Zombie Mode Game :)) einfach Steam Id hier lasse :)
Beschleunigung zombie mode black ops
06/04/2011 - Call of Duty - 2 Replies
hey ich hätte mal ne frage da es ja schon diesen trainer für den zombie mode. und es muss doch einen cheat oder hack geben, dass alles schneller geht so was wie einen speed hack nur für alles schnellere zombies schnelleres spawnen der zombies usw. weil es kann ja nicht sein, dass leute es bis in die 2000te runde gespielt haben so wie es in der rangliste steht



All times are GMT +2. The time now is 02:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.