Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > C9 - Continent of the Ninth
You last visited: Today at 12:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Wann meint ihr Webzen *x*

Discussion on Wann meint ihr Webzen *x* within the C9 - Continent of the Ninth forum part of the MMORPGs category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
ツLycianツ's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 965
Received Thanks: 213
Wann meint ihr Webzen *x*

Hey, Wann glaubt ihr bewegt webzen eig ihre ärsche und bringt C9 raus ? ich glaub iwi das kommt erst 2012~2013 -.- Vor allem find ich es ne Frechheit das die es für die scheiß japsen zuerst raus bringen daher Die ja große Ähnlichkeit wie Korea haben somit könnten sich die japsen genau so gut bei Korea regen die sollten ihre Ärsche bewegen und nen Englischen / Deutschen Client machen und der **** kann doch auch nicht so lang dauern zum übersetzen oder ist des so ne Pleitegeier firmer die sich keine Übersetzer leisten können -.- ? ich mein ne Frechheit ist des ja schon mal ohne scheiß

Jetzt nur mal so zur Info ich bin Kein Rassist oder so aber sowas regt mich Tierisch auf -.-
ツLycianツ is offline  
Old 08/28/2011, 03:40   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 34
Received Thanks: 4
Quote:
Originally Posted by xPOWx² View Post
Jetzt nur mal so zur Info ich bin Kein Rassist oder so aber sowas regt mich Tierisch auf -.-
Dann brauchst du hier auch nicht den Rassisten rauslassen omg!
Außerdem ist es nicht so einfach wie du dir das vostellst...
Jetzt mal nur so zur Info ich bin Kein Vollspastenhasser oder so aber sowas regt mich TIEREISCH auf -.-
#reported
acc- is offline  
Old 08/28/2011, 13:55   #3

 
Obilee's Avatar
 
elite*gold: 11
Join Date: May 2007
Posts: 62,452
Received Thanks: 29,520
Quote:
Die ja große Ähnlichkeit wie Korea haben somit könnten sich die japsen genau so gut bei Korea regen
....

#closed
Obilee is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[WEBZEN Star Movie] Ways of Having Fun With Webzen Games (Archlord)
10/16/2010 - Archlord - 15 Replies
Please go to Youtube Watch it, Press like ( On youtube ) and leave a comment is for a contest YouTube - Ways of Having Fun With Webzen Games (Archlord) Por favor vayan a Youtube, en youtube veanlo, denle en gustar y dejen un comentario positivo es para un concurso



All times are GMT +2. The time now is 12:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.