Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 17:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Howrse/Equideow script

Discussion on Howrse/Equideow script within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 409
Received Thanks: 194
Howrse/Equideow script

Hey,

As you maybe know, there is an actual game on Howrse where you have to find object.
An easy script can help you on it, doing time like 2 seconds (bad idea) to a reasonnable time of 15 seconds for example.
It will permit you to win more points.
Execute this javascript code on the lvl page.

Lvl 1 :

Lvl 2:

Lvl 3:

TUTORIAL :


Enjoy the game
Press thanks if that helped you.
Xavierbot is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche ein Howrse Script
07/10/2015 - General Gaming Discussion - 4 Replies
Hallo! Ich suche ein Howrse Script. Zur Zeit habe ich nur Greasemonkey, deshalb möglichst für dieses Programm :D Das Script soll meine APler ungefähr so versorgen: -Striegeln -Reitstunde -Trainieren bis keine Energie mehr da ist -Streicheln, Karotte, Tränken, Füttern, Schlafen Wäre sehr nett, wenn mir jemand helfen könnte! Achja, unter meinen APlern stehen auch Fohlen, wenn möglich sollte das Script diese also erkennen und nur füttern, striegeln und schlafen lassen. Wenn das nicht...
Pix Kill Equideow Bot. -triche-
08/16/2014 - Browsergames - 3 Replies
#Removed
Suche Script/Bot für Howrse
08/18/2013 - Browsergames - 0 Replies
Huhu Joa wie der Titel schon sagt suche ich ein Bot/Script wie auch immer für Howrse (Howrse.de), das Pferde automatisch versorgt/stumpf Buttons klickt. Habe schon ein paar gefunden, die anscheinend Bots haben, allerdings sind die auch 1-3 Jahre alt.. Muss ja irgendwo was Neues geben. Sollte striegeln, Reitstunde, Füttern (geht das, dass das Programm die benötigte Menge erkennt und füttert?), schlafen legen und eben zum nächsten Pferd klicken.
Howrse's
06/06/2013 - elite*gold Trading - 0 Replies
Huhu, Ich Suche Gegenstände in Howrse's, gebe Elite*gold! Schreibt hier rein was Ihr für Gegenstände habt, die Ihr tauscht! Danke im vorraus! Mit freundlichen Grüßen °NoLimit
Howrse Bot
03/14/2013 - Browsergames - 4 Replies
Hey ihr lieben hat zufällig wer für Howrse einen Bit würde mich riesig über eine antwort freuen.



All times are GMT +2. The time now is 17:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.