Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 23:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Help]Shakes and Fidget Private Server - Aktion ausführen

Discussion on [Help]Shakes and Fidget Private Server - Aktion ausführen within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old 11/06/2013, 02:24   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 10
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by 1Speed View Post
I think he means:
Nobody has the files...
what about this server


they are running the server on the latest version files.
CryDark is offline  
Old 11/06/2013, 15:56   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2011
Posts: 68
Received Thanks: 11
That "Server files" are the original Files from PlayaGames ...
Saynse is offline  
Old 11/06/2013, 15:59   #18
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 10
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Saynse View Post
That "Server files" are the original Files from PlayaGames ...
So , they bought them from PlayaGames ? or its an open source ?
and i don't really know how to code actions, a guide would be nice.
CryDark is offline  
Old 11/06/2013, 17:52   #19


 
Else's Avatar
 
elite*gold: 4
The Black Market: 165/0/0
Join Date: Feb 2008
Posts: 3,847
Received Thanks: 1,267
LOL. Nothing bought them from any. The files of the "open source" variant was for a time free available. The files are all from me. ;-)
Else is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Shakes & Fidget Private Server
07/28/2015 - Private Server Advertising - 3 Replies
Is there any of them working? Please... I can't really found one :\
Shakes & Fidget - Anmelden, Aktionen ausführen uvm.
04/24/2015 - Browsergames - 17 Replies
In diesem Thread erkläre ich Euch, wie Ihr Euch am Server anmelden-, Aktionen Spiel ausführen als auch Daten auslesen könnt. Es sind keine besonderen Kenntnisse gefragt, man sollte jedoch ein wenig Ahnung vom Programmieren haben. Denn dieses Schema lässt sich in alle Sprachen übersetzen! Bevor Ihr anfangt, solltet Ihr ein Programm wie Charles nutzen, um die Rückgabe der HTTP-Requests zu sniffen. Denn die Rückgabe spielt eine enorme Rolle bei dem Auslesen diverser Daten, als auch das...
Private Server - Shakes & Fidget
01/22/2014 - Browsergames - 2856 Replies
http://saved.im/mtg5otgxnjrz/shakes_and_fidget-03. jpg Das Projekt befindet sich seit dem 31. Juli, 2011 in holpriger Entwicklung. Es handelt sich hierbei um einen „Shakes and Fidget - Server”. FAQ - Häufig gestellte Fragen: WIE komme ich auf den „Private Server”? - Um auf den „Private Server” zu gelangen, müsst ihr eine Einladung*, oder gültige Benutzerdaten besitzen. (*Einladungen können ausschließlich durch bereits registrierte Benutzer, ggf. durch einen Administratoren,...
Private Server - Shakes & Fidget
05/16/2013 - Browsergames - 189 Replies
http://saved.im/mtg5otgxnjrz/shakes_and_fidget-03. jpg Hallo liebe Community, Mommentan funktioniert lediglich die Regestrierung ( nach 10 Minuten arbeit ) Damit ich nicht voll geflamed werde "DU BENUTZT ELSE F1L3S!!111!1ß1!" Ein Screen des Code editors und MEINEN Files : http://i.epvpimg.com/PoNYd.png
Shakes & Fidget Private Server
04/25/2013 - Private Server Advertising - 1 Replies
Hey Community Ich habe ja schon öfters gesehen oder besser gesagt gelesen das es möglich ist einen Shakes und Fidget Private Server zu erstellen, habe auch schon ziemlich lange die Sufu´s benutzt aber leider erfolgslos. Meine Frage, ist es möglich einen Private Server zu erstellen und wie/wo/was geht und macht man das?



All times are GMT +2. The time now is 23:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.