Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 10:28

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Imperion

Discussion on Imperion within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Received Thanks: 0
Imperion

Ich weiss nicht wohin damit, deswegen versuch ich es hier. Hat oder kann irgendeiner was mit "Imperion" von Travian Games GmbH anfangen.

Gibt es dafür irgendwelche "erleichterungen..?" Bots, Hacks.. oder ähnliches..??

Danke
Osedax is offline  
Old 06/02/2013, 13:06   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 10
Received Thanks: 0
push
Osedax is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[WTS] Imperion ClosedBeta KEY!
10/20/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Verkaufe ein Imperion Closed Beta Key für 15 e*Gold! Treasure: Imperion CB Key http://i.imgur.com/YIaxQ.jpg
VerkaufeTop Imperion.com Account
09/12/2011 - Browsergames Trading - 1 Replies
Hiermit verkaufe ich meinen Top Imperion Account ! Der Account ist auf der Imperion.com Website, also schon die neue bessere Version ! Der Account ist in der Rangliste unter den Top 15 (bei über 34000 angemeldeten Spielern!) zu finden , in der Fleetranking sogar nahe der Top 10 ! Für weitere Informationen bitte ich mich zu kontaktieren, per email oder Handy. Bitte nur ernstgemeinte Angebote !!!
imperion.org
11/15/2010 - Browsergames - 0 Replies
anyone know a bot for imperion (especialy building bot?) srry for asking but im not a good programer! let me hear:P its like ogame only beter graphics
imperion
05/16/2010 - Browsergames - 2 Replies
someone tryed this game, called "imperion" the like is www.imperion.com and anyone know a bot to this



All times are GMT +2. The time now is 10:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.