Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 23:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



.:Suche Twitch Overlay für verschiedenste Szenen:.

Discussion on .:Suche Twitch Overlay für verschiedenste Szenen:. within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
CelebiFactory's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,962
Received Thanks: 163
.:Suche Twitch Overlay für verschiedenste Szenen:.

Wie im Titel schon erwähnt suche ich jemanden der mir für meinen Twitch Kanal verschiedene Overlays macht u.b. für Pause oder ingame Usw.

Wer sich bereit fühlt kann mir eine PN schreiben und bitte auch gleich Referenzen mitschicken von Twitch Overlays.

Greetings
CelebiFactory is offline  
Old 11/21/2016, 21:00   #2 Trade Status: Unverified(?)

 
Nasayer's Avatar
 
elite*gold: 62
The Black Market: 413/0/0
Join Date: Jan 2014
Posts: 1,897
Received Thanks: 203
Greetings,
I am offering Complete Twitch Design Packages including designs that will cover all of your needs. If you are interested add me on Skype so we can discuss about yours.

Waiting for your message.
Skype : Nasayer.gfx (or click Skype button below)
Nasayer is offline  
Old 11/22/2016, 00:48   #3 Trade Status: Unverified(?)



 
InGlory's Avatar
 
elite*gold: 5
The Black Market: 238/0/0
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,871
Received Thanks: 338
Habe dich soeben privat kontaktiert

Grüße InGloryArts
InGlory is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche Twitch Overlay + Panels
04/04/2016 - Artist Trading - 6 Replies
Hi, suche für ein schlichtes Overlay für meinen Twitch-Kanal. Dazu wären Panels + Waiting & Offline Screen toll. Soll nichts Großes sein, hab leider aber selbst keine Ahnung davon. Da ich in der deutschen Cs-Community durch diverse andere Streams etwas bekannter bin und einige Leute auf meinen Stream warten, wäre es toll wenn das ganze schnell ginge, sollte auch halbwegs preiswert sein - es muss wirklich nichts Großes sein. Könnte das ganze auch bei unserem Teamdesigner machen, will aber ein...
Suche Twitch Panels + Overlay
04/04/2016 - Artist Trading - 9 Replies
Twitch Panels Twitch Overlay (with Facecam) Twitch Offline Screen Twitch Changing Server Screen. Twitch Intermission Screen (with facecam) Own Logo SHOULD BE SMOOTH & CLEAN (LOGO MAYBE SOME POLYFX AND SHIEET) i will pay with Paypal.
[Buying] Suche Günstiges Twitch Overlay :)
10/02/2015 - Twitch Trading - 4 Replies
Titel regelt, Für mehrere Spiele :)
[Buying] Suche Twitch Overlay
05/27/2015 - elite*gold Trading - 0 Replies
Suche Twitch Overlay für Wow :-) Biete einiges! Bitte schreibt mir doch via PM am besten eure Skype ID Ich würde wenn alles passt dann das elite gold direkt kaufen um euch zu bezahlen, oder PP wie euch lieber ist. MfG
Suche Twitch Overlay Designer
02/17/2015 - elite*gold Trading - 0 Replies
Ich suche aktuell jemanden der ein Stream Overlay (Twitch) anfertigen kann, je nach Qualität und Kontakt später auch mehr Objekte wie z.B. Offline Screen - Pause Screen, YT Banner etc..



All times are GMT +2. The time now is 23:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.