Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Private Server > WoW PServer Hosting
You last visited: Today at 16:43

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

ManGOS ~Platinum~ Rev. 2804 (Easy Usage, no additi

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 8
Hallo Leute ! Ich hab das Mangos Platinum aus dem Thread von Hydrox gesaugt und nach einiger Zeit dann auch zum laufen bekommen... mich dann aber aufgeregt ,dass am Ende doch so viel verbuggt ist und da ich net weiss wie ich Fehler selbst fixen kann hab ich mich auf die suche nach dem neuesten skite2001 Release gemacht.

Und dann hab ihn ihn gefunden ( hatte vorerst auf der Falschen Seite gesucht Omg xD &#33

(DAS IST NICHT DER NEUESTE RELEASE VON MANGOS DEN ES GIBT ! ES GIBTS NOCH NEUERE ABER DIE MUSS MAN SELBST EINSTELLEN USW. ! ALSO NET WUNDERN FALLS ES TROTZDEM HAUFENWEISE BUGS GIBT ^^)

Quote:
Hello m8's.
First i wanna say thx to Jacobite for this nice ManGos picture, it helps a lot and makes a "special" touch.
Thx Urbin for your Mangos Revision 2804 ,SDB Team for their lates DB and Updates and Drakelord for your special SQL server help.

Now to the point:

Sometimes i asked for an easier running of mangos, without any additional knowledge of an sql server.
Nowbody helped my, but i learned much and worked a bit into mangos ^_-

Now after a little work of a week a came up with this:

It can't be easier!? ^_-
check:
ManGOS ~Platinum~
CORE:revision2804 & Scriptdev147& MCH_1.5c& Anticheat_1.5
DATABASE: SDB 0.5.3 *Changeset 15* 2803 Database

You must register and activate your account in order to view images.
SUPPORTS 1.12.1 + 1.12.2

Changelog:
Check (until Rev. 2804)

With easy words:
Check the Readme-File after Installation, run ManGOS.exe after installation, and click on the seperate starting links....DONE!

SQL Server is already included and preconfigured!
Just "Click 'N' Play" ^_-
Get it or let it

Interessant find ich ja das hier für Leute wie ich die vom Selbstinstall zum Eigeninstall wechseln wollen !
NOTE: If you don't like the included mini-sql server...no problem!
Check the \diskw\usr\local\mysql\da ta\ folder and copy the mangos + realmd folders to YOUR MySQL Data-Folder

(A little extra information provided by my own experiences
Note 1: Be sure you dont have Skype open! This program makes the SQL database (run.bat) unable to run correctly.

Note 2: Be sure you dont have any MySQL or Apache running when you run start.bat! Close down your current MySQL server if you have one running (uninstall is not required, just close it - Use: ctrl+alt+del, and find process "mysql-nt" and close it.. Also close "Apache" if any of those are running.)

Note 3: To make sure that start.bat is loaded successfully, a webpage comes up. When it comes up, wait 5 seconds, and then refresh it. If the page cannot be accessed or showed anymore, you have something that blocks for mysql to start! If it comes up with the exact same page again, loading was a success and you can go on.

This Setup will be updated if i got time and some new, big process is made.

D/L Rapidshare (~60 MB)

have Fun!
~skitey
Source:

Ist zwar nur c&p aber da nicht alle die Zugang zu der Seite haben oder die Seite gar nicht erste kennen hab ich das mal hier reingepostet !

BTW: Wenn jemand Zugang zu der Seite braucht schreibt bitte ne PM und dann wird er Invited denn nur so kommt man derzeit in das Board rein !^^

Und Falls ich hier irgendwelceh Falschaussagen ungewollt eingabaut habe bitte ich darum mich dafür zu entschuldigen und mich zu korrigieren (z.B. bezüglich der Aktualität des Reviews &#33

P.S.: Habe das slebst noch nicht getested weil ich das grad net Dln kann werde dass aber innerhalb des Tages noch laden und kucken ob sihc neue Tücken irgendwo verstecken xD

Mfg Dk...

Cya

dkchester is offline  
Old   #2

Received Thanks: 2
Ja und gehts jetzt ?

Shortyyyy is offline  
Old   #3

Received Thanks: 8
jo geht ^^ sry hab ganz vergessen das zu schreiben ^^ hättest ja auhc selbst ausprobieren können...
Das ding ist dass es jetzt noch ein neueres Install gibt aber ich finde die Sache nütz nicht vielweil da soooo viele bugs sind, weshalb ich ein Tut geschrieben habe (bei den Stickys &#33 wie man einen Mangos server erstellt ohne dieses Pack xD

Check den Link in meiner Sig da findest das Tut auf deutsch !

Mfg dk...

Cya
dkchester is offline  
Old   #4

Received Thanks: 281
hehe
.Crystal is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »